سلامت نیوز: معاون مبارزه با جرایم پلیس فتا با اعلام اینکه با سایت‌های غیرمجاز همسریابی در صورت شکایت برخورد می‌کنیم گفت: متاسفانه کلاهبرداری، سوء‌استفاده جنسی و ایجاد رابطه‌های دوستی مهمترین جرایم رخ داده در حوزه سایت های همسریابی است.

سرهنگ تورج کاظمی در گفتگو با مهر اظهار داشت: با توجه به زمان تاسیس پلیس فتا بیشتر سایت های همسریابی قبل از تشکیل این پلیس فعالیت خود را آغاز کرده اند. هم اکنون در حال بررسی راهکارهای موجود برای رفع مشکلات این سایت ها هستیم که امیدواریم به زودی به نتایج خوبی در این باره دست یابیم. پلیس هنوز به عنوان مدعی العموم در این رابطه وارد نشده و در صورت شکایت اقدام به فیلتر یا برخورد با گردانندگان این سایتها می‌کند.

وی با اعلام اینکه افرادی که در دام سایت های غیر مجاز همسریابی گرفتار شده و از آنان کلاهبرداری شده است می توانند با مراجعه به مراجع قضائی از این سایت ها شکایت کنند، تاکید کرد: پس از اعلام شکایت به مراجع قضائی اگر نیاز به بررسی و تحقیقات پلیسی بود پرونده در اختیار پلیس فتا قرار می گیرد تا بررسیهای تخصصی توسط این پلیس انجام شود.

معاون مبارزه با جرایم پلیس فتا تاکید کرد: متاسفانه کلاهبرداری، سوء استفاده جنسی و ایجاد رابطه های دوستی مهمترین جرایم رخ داده در حوزه سایت های همسریابی است که تاکنون چندین پرونده در این رابطه در پلیس فتا رسیدگی شده و متهمان آن شناسایی و دستگیر شده اند.

وی از شهروندان به ویژه بانوان خواست که اطلاعات شخصی و عکس های خود را در این سایت ها منتشر نکنند.

به گفته سرهنگ تورج کاظمی با افرادی که با انتشار عکس های مبتذل و مستهجن خود قصد اشاعه فحشا را داشته باشند برخورد می شود اما انتشارعکس های پرسنلی و عادی که هیچ مشکل عرفی و اخلاقی ندارند در این سایت ها بلامانع است.

کاظمی مهمترین اولویت پلیس فتا را کافی نت ها اعلام کرد و گفت: پلیس فتا براساس اولویت ها به انجام ماموریت ها می پردازد. هم اکنون کافی نت ها و ساماندهی آنها مهمترین اولویت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha