سلامت نیوز: مدیر عامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ گفت: در سال آینده حق بیمه تکمیلی متناسب با تعرفه درمانی افزایش می‌یابد.

افشین مقصودی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه همچنان بازنشستگان آموزش و پرورش از خدمات بیمه تکمیلی شرکت آتیه سازان استفاده می‌کنند، اظهار داشت: قرار بود از ابتدای دی‌ تمام بازنشستگان از خدمات تکمیلی بیمه ایران استفاده کنند که هنوز این امر میسر نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که علت اینکه هنوز بازنشستگان نتوانسته‌اند از خدمات بیمه تکمیلی ایران استفاده کنند چیست؟ گفت: باید این موضوع را از طریق مسئولان بیمه ایران و صندوق بازنشستگی پیگیری کرد.

مقصودی ادامه داد: شرکت بیمه آتیه‌سازان همچنان به قوت گذشته خود خدمات مختلف خود را به بیمه‌شدگان خود که حدود ۴ میلیون نفر است می‌دهد.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ ادامه داد: از ۴ میلیون نفری که تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه‌سازان قرار دارند، حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بازنشسته به همراه خانواده‌هایشان هستند.

وی اضافه کرد: در سال آینده حق بیمه تکمیلی متناسب با تعرفه درمانی افزایش خواهد یافت ضمن اینکه در حال حاضر بیش از ۷۸ درصد از مراکز دولتی و خصوصی با بیمه آتیه‌سازان قرارداد دارند.

مقصودی بیان داشت: بیمه شرکت آتیه سازان حافظ در سال آتی چتر حمایتی خود را از بیمه شدگان افزایش می‌دهد و در همین راستا تعداد مراکز قرار داد و نوع خدمات خود را گسترش می‌دهد.

مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ ادامه داد: دارندگان بیمه تکمیلی اعم از کارمندان و بازنشستگان آموزش و پرورش تا هر زمانی که صندوق بازنشستگی قرار داد خود را با آتیه سازان به طور کامل قطع نکرده است، می‌توانند از خدمات تکمیلی آتیه استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha