سلامت نیوز: سرپرست جدید سازمان تامین اجتماعی در نخستین گفتگو پس از انتصابش از اعمال سیاست‌های جدید در حوزه سازمان تامین اجتماعی براساس برنامه‌های پنج ساله و سند چشم انداز کشور خبر داد و گفت: افزایش تعامل با دولت و مجلس یکی از برنامه‌های آتی این صندوق خواهد بود.

سید مجید موسویان در گفتگو با مهر از برنامه‌های جدید سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: با جابجایی صورت گرفته در راس این سازمان براساس قوانین و مقررات تعریف شده در این حوزه مجموعه اقدامات خود را طبق برنامه‌های ۵ ساله توسعه‌ای کشور و سند چشم انداز انجام خواهیم داد.

سرپرست جدید سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: به صورت کلی سیاست‌های اصلی و اهداف بزرگ سازمان تامین اجتماعی مشخص است اما با استفاده از بدنه کارشناسی این صندوق می‌توان برنامه‌های تدوین شده را در راستای سیاست‌های کلی نظام و برنامه‌های ۵ ساله پیش برد.

موسویان با تاکید بر اینکه تلاش می‌شود تا از حداکثر ظرفیت‌ها و خدمت رسانی تامین اجتماعی استفاده شود افزود: تامین اجتماعی در حوزه‌های مختلف درمان، اقتصاد و بیمه حضور دارد و از این طریق می‌توان با مجموعه‌هایی مانند دولت و مجلس تعاملاتی را برقرار کرد و لازم است در این زمینه‌ها هماهنگی‌هایی نیز صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال برآورده کردن جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستیم، گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکم سرپرستی این جانب تکالیف و ماموریت‌های روشنی را مشخص کرد که باید به دنبال تجهیز اقدامات‌مان برای دستیابی اهداف آینده تامین اجتماعی باشیم.

موسویان با بیان اینکه همچنان مسئولیت صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر را نیز بر عهده خواهد داشت، تاکید کرد: با هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌های تامین اجتماعی ماموریت‌های آن را پیش خواهیم برد.

به گزارش مهر از حدود ۱.۵ سال گذشته تا کنون رحمت‌الله حافظی مسئولیت اداره سازمان تامین اجتماعی را بر عهده داشته است و براساس حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این پس سید مجید موسویان با حفظ سمت در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر سرپرستی سازمان تامین اجماعی را نیز بر عهده خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha