در چهارمین روز از هفته دخانیات كه با شعار "عاری از دخانیات "در حال برگزاری است در اقدامی نمادین كه با همكاری فرهنگسرای سلامت و وزارت بهداشت و درمان و‌ آموزش پزشكی و سازمان آموزش و پرورش صورت گرفت تعدادی از افراد سیگاری مبادرت به ترك سیگار كردند.

فراهانی،  رئیس فرهنگسرای سلامت و مسئول ستاد برگزاری این اقدام نمادین به باشگاه خبرنگاران گفت : همزمان با چهارمین روز هفته دخانیات در یك اقدام نمادین كه امروز هشتم خرداد با حضور 600 تا 700 كودك مهد كودك و كودكان پیش دبستانی در پارك لاله صورت گرفت تعدادی از افراد سیگاری با دریافت شاخه‌ای گل و پوستری حاوی محیط عاری از دخانیات كه شعار امسال هفته دخانیات است اقدام به خاموش كردن سیگار خود كردند.
وی گفت: در این اقدام نمادین 1000 شاخه گل با همكاری شهرداری تهران و سازمان فضای زیباسازی شهر تهران به افراد سیگاری هدیه داده شد.
رئیس فرهنگسرای سلامت ادامه داد: همراه با اجرای این طرح 1000 عدد پاك كن از سوی مركز انفورماتیك سازمان شهرداری تهران به كودكان مهد و پیش دبستانی هدیه داده شد ضمن آن كه این طرح نمادین با همكاری فرهنگسرای سلامت، شهرداری تهران، سازمان اتوبوسرانی كشور، انجمن زندگی عاری از دخانیات و سازمان زیباسازی فضای شهری برگزار شده است.
یادآور می‌شود؛ هفته دخانیات از شنبه 5 خرداد آغاز شده است  و تا پنج‌شنبه دهم ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha