سلامت نیوز: معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از مکاتبات سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر برای افزایش اعتبارات بخش مبارزه با اعتیاد این سازمان خبر داد.

دکتر فرید براتی سده در گفتگو با پانا با بیان اینکه اعتبارات سازمان بهزیستی در بخش پیشگیری و کاهش آسیب ها توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر کاهش یافته است اظهار داشت: ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرده که به دلیل اجرای برنامه درمان اجباری معتادان، تخصیص اعتبارات کمی کاهش پیدا می کند.

وی ادامه داد: به گفته مسئولان ستاد، اجباری شدن درمان معتادان منجر به کاهش تعداد افراد مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد می شود که درمان اجباری تاثیری در تعداد مراجعه کنندگان نداشته و فقط اعتبارات ما کم شده است.

براتی در مورد تخصیص اعتبارات ستاد نیز گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتبارات بخش پیشگیری را نیز در برخی از استانهایی که بیشتر در معرض خطر تخصیص داده است تا این اعتبارات در فعالیتهای پیشگیرانه استفاده شود.

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه بدلیل کاهش اعتبارات از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر و همچنین کمبود اعتبارات، در سال جاری تعداد مراکز ویژه ترک اعتباد زنان نیز بیشتر نمی‌شود تصریح کرد: مکاتباتی در مورد افزایش اعتبارات بهزیستی با ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام داده ایم که امیدواریم مورد موافقت قرار گرفته و مشکلات ما نیز برطرف شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha