سلامت نیوز: با پیگیری های حاشیه های پزشکی کودک 6 ساله ای که به دلیل نداشتن توان مالی از بیماری خونی رنج می برد با حمایت های خیرین نوع دوست ایرانی به زندگی بازگشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران در حاشیه های پزشکی هفته گذشته از محمد رضای 6 ساله ای گفته شد که دچار یک بیماری خونی بود و به دلیل نداشتن توان مالی امیدی به زنده ماندن نداشت اما بعد از پخش این گزارش از 20:30 شاهد تماس های فراوانی از سوی مردم نوع دوست کشورمان بودیم که می خواستند به این کودک کمک کنند اما در نهایت از بین این همه تماس یک نفر را انتخاب کردیم که به بیمارستان شریعتی برای حل مشکل این کودک مراجعه کند.

پدر این کودک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: برای نجات جان محمدرضا باید خون هم نام پیدا شود که این خون در حال حاضر در بانک خون آلمان وجود دارد اما برای انتقال آن 30 میلیون تومان پول نیاز است که توان پرداخت آن را نداریم و اگر نتوانیم پرداخت کنیم محمدرضا فقط تا یک سال دیگر زنده می ماند.

**خیرین به کمک کودک 6 ساله شتافتند

یک خیر با حضور در بیمارستان شریعتی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکی از همکاران به من اطلاع داد این مورد وجود دارد و برای کمک آماده شدم و توانایی پرداخت تمامی هزینه را دارم وامیدوارم خانواده این کودک شاهد بالندگی وی باشند.

پزشک معالج این کودک در ادامه تصریح کرد: خیلی از بیماران را داریم که شرایطی شبیه به محمد رضا دارند و نمیتوانند از عهده هزینه درمان برآیند و اگر ما لیست خیرین را داشته باشیم می توانیم به این بیماران هم کمک کنیم.

همچنین دکتر قوام زاده رییس مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شریعتی نیز گفت: در این بیمارستان بخش سرپایی پیوند مغز استخوان را داریم اما 4 ماه است که به دلیل نداشتن پرستار غیر فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha