سلامت نیوز: مدیرکل دفتر امور زنان وزارت کشور در خصوص نقش وزارت کشور در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه اظهار داشت: نقش این وزارتخانه پیشگیری است نه مداخله.

زهرا عباسی در گفت و گو با پانا با بیان اینکه اقدامات در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی مربوط به مدیران اجتماعی استان هاست و از حوزه کاری ما خارج است گفت: در این زمینه ما تنها نقش پیشگیری کننده را داریم منتها اطلاعات و اخبار این مسائل را نیز برای اقدامات پیشگیرانه به دست خواهیم آورد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی افزود: به این منظور از مجموعه های زیربط گزارشاتی تهیه کرده آنها را تکمیل می کنیم تا بر اساس آن اطلاعات برنامه ریزی کنیم.
عباسی با بیان اینکه برنامه های پیشگیری به افزایش ازدواج های صحیح و کاهش طلاق در میان زوج های جوان منجر می شود اذعان داشت: وقتی یک ازدواج خوب شکل می گیرد، بنیان خانواده ها تقویت می شود و حتی اگر مشکلاتی نیز در این زمینه به وجود بیاید با مراجعه به مشاوره امین و گرفتن راهکار از کارشناسان می توان به حل این مشکل کمک کرد.

به گفته مدیرکل دفتر امور زنان وزارت کشور اینها کمک می کند به اینکه زنان پایبندی بیشتری به زندگی مشترک داشته باشند و از آسیب های ناشی از تهاجم فرهنگی که از ناحیه رسانه های مجازی اتفاق می افتد مصون بمانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha