سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴
سلامت نیوز : مدیر کل برنامه ریزی آمار و فناوری اطلاعات مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: 40 درصد از 26 هزار پرونده طلاق با مشاوره به سازش ختم شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا مرضیه طالب در خصوص برنامه ریزی های مرکز امور زنان و خانواده برای کاهش طلاق در میان زوج های جوان گفت: در این مرکز برنامه های متفاوتی در این زمینه صورت می گیرد که ارائه مشاوره به زوج های در آستانه طلاق از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: در حال حاضر با اجرای این برنامه، و طی بازبینی حدود 26 هزار پرونده طلاق، مشخص شده که از این تعداد حدود 10 هزار پرونده به سازش رسیده است یعنی مشاوره در میان این افراد توانسته موثر باشد و مشکلات حدود 40 درصد از زوج های در آستانه طلاق را حل کند.

طالب در خصوص هزینه این طرح تصریح کرد: بر اساس تحقیقات، ارائه مشاوره به حدود 10 هزار پرونده حدود 450 میلیون تومان هزینه صرف شده است که سهم هر پرونده 45 هزار تومان می شود.

مدیر کل برنامه ریزی آمار و فناوری اطلاعات مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با اجرای اینگونه برنامه ها می توان به کاهش آمار طلاق در کشور امیدوار بود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha