سلامت نیوز : ششمین همایش سراسری انجمن خون و سرطان کودکان ایران  19 الی 21 بهمن با شعار چالش ها در هماتولوژی کودکان در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار می شود.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از وب دا دکتر محمد سعید رحیمی نژاد دبیر اجرایی این همایش گفت: این گنگره با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی،سازمان انتقال خون ایران، بسیج جامعه پزشکی  سپاه حضرت ولی عصر( عج) خوزستان، بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، سازمان نظام پزشکی خوزستان، پایگاه منطقه ای آموزشی انتقال خون خوزستان و انجمن تالاسمی خوزستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: محورهای مورد بحث در این همایش بیماری های خونی اطفال شامل سرطانهای خونی (لنفوم ها،لوسمی ها)، اختلالات انعقادی و پلاکتی، بیماری های ذخیره ای، پیوند مغز و استخوان و کیفیت زندگی در بیماری های خونی خواهد بود.

دبیر انجمن خون و سرطان کودکان ایران گفت: حدود 150 مقاله به دبیر خانه این کنگره رسیده که 20 مقاله متناسب با کنگره نبود و از 130 مقاله ، 80 مقاله به صورت سخنرانی و 50 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

رحیمی نژاد در ادامه افزود: در طی برگزاری این کنگره گزارشی نیز از سوی یکی از اساتید به نام دکترمحمد تقی ارزانیان در خصوص تازه های هماتولوژی از کنفرانس ASH 2011 ارائه خواهد شد.

همچنین علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.iphos.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha