سلامت نیوز : اولین همایش بین‌المللی سوختگی با محوریت شیوه‌های درمان سوختگی اعم از روش‌های مرسوم و جدید ۱۷ تا ۱۹ اسفند ماه سال جاری توسط مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سالن همایش‌های بین المللی رازی برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سینانیوز ، اولین همایش بین‌المللی سوختگی با محورهای اقدامات پیشگیرانه در صحنه و حین انتقال بیمار، شیوه‌های درمان سوختگی اعم از روش‌های مرسوم و جدید، درمان‌های غیر جراحی، فلپ و گرافت، عفونت در سوختگی و نقش آنتی بیوتیک‌ها، سوختگی‌های الکتریکی، شیمیایی و تنفسی، استفاده از لیزر، اسکارهایپرتروفیک برگزار می‌شود.

همچنین از دیگر محورهای این همایش می‌توان به پیشگیری و درمان، آلو گرافت در سوختگی، کیفیت زندگی در بیماران دچار سوختگی، کشت سلولی، جایگاه سلول درمانی در سوختگی حاد و مزمن، نقش مهندسی بافت در ترمیم سوختگی، پیوند پوست و مراقبت کوتاه مدت و بلند مدت از آن، تغییرات بدخیمی در اسکارهای سوختگی اشاره کرد.

سوء استفاده از کودکان و موضوعات حقوقی مرتبط با آن، جایگاه پزشکی قانونی درسوختگی، حمایت‌های اجتماعی و روانی در بیمار، بیمه و نقش رسانه‌ها، تغذیه در بیماران دچار سوختگی، خودکشی با سوختگی، لباس سوختگی و نقش جراحی ترمیمی و زیبایی در بیماران دچار سوختگی از دیگر موضوعاتی است که در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این همایش با همکاری مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز سلول درمانی رویان، انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www. tums-brc. ir مراجعه یا با تلفن ۸۸۸۸۴۲۷۵ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha