سلامت نیوز : دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به جزئیات برگزاری بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی گفت: آزمون کتبی این دوره پنجشنبه 13 بهمن با رقابت 523 نفر از متخصصان پزشکی برگزار شد و نتایج نهایی آن چهارشنبه 19 بهمن اعلام می شود. دکتر سید امیرمحسن ضیایی در گفتگو با مهر افزود: آزمون کتبی بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی در 24 رشته برگزار شد. کلید آزمون بعد از برگزاری آزمون روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و پس از آن نتیجه آزمون کتبی بر روی سایت سنجش پزشكی به نشانی www.sanjeshp.ir قرار گرفت.

وی افزود: داوطلبان به میزان دو برابر ظرفیت پذیرش در هر رشته به آزمون شفاهی معرفی می شوند و آزمون شفاهی نیز که به صورت آسکی (ایستگاهی) است، دیروز جمعه 14 وامروز شنبه 15 بهمن ماه در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود. ضیایی خاطرنشان کرد: 520 نفر در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد 320 نفر در دوره های فوق تخصصی پزشکی پذیرفته خواهند شد و رشته جراحی عروق نیز برای اولین بار در دوره فوق تخصصی دستیار می پذیرد. این رشته پیش از این به صورت دوره تکمیلی تخصصی بوده است.

 دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی یادآور شد: پس از جمع بندی نمرات آزمون کتبی و شفاهی داوطلبان نتایج نهایی در روز چهارشنبه 19 بهمن اعلام می شود. پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی از میان متخصصان پزشکی در رشته های مختلف صورت می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha