یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 42114

بیماران به استراحت و آرامش جسمی و روحی نیاز دارند و نباید این كار ،‌ باعث از بین رفتن آرامش آنان شود.

سلامت نیوز : عیادت بیمار آداب و شرایط ویژه ای دارد كه باید مورد توجه عیادت كنندگان قرار بگیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وب دا، معاون پشتیبانی مركز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ساری اضافه كرد: بیماران به استراحت و آرامش جسمی و روحی نیاز دارند و نباید این كار ،‌ باعث از بین رفتن آرامش آنان شود.

دكتر سلطان تویه با اعلام اینكه عیادت باعث شادمانی بیمار می شود تصریح كرد: عیادت طولانی نه تنها باعث شادمانی بیمار نمی شود بلكه مایه ی رنجش خاطر بیماران نیز خواهد شد.

معاون خدمات پشتیبانی مركز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ساری با توصیه به اینكه هنگام دیدار بیمار، ارمغانی را كه با ذائقه بیمار سازگار است به او هدیه كنید یاد آور شد : از سخن گفتن زیاد در زمان عیادت پرهیز كنید.

 وی دعا برای سلامتی بیمار را از دیگر آداب عیادت خواند و خاطر نشان كرد: باید به بیمار وعده بهبودی بدهید تا بیمار به آینده امیدوار شود.

دكتر سلطان تویه عیادت در بیمارستان را با عیادت در منزل متفاوت دانست و گفت: در بیمارستان عیادت كننده باید مراقب باشد تا باعث اذیت و آزار دیگر بیماران نشود.

وی تصریح كرد: به علت عفونت های بیمارستانی كه مقاوم به درمان می باشند از به همراه آوردن اطفال و كودكان خردسال خودداری کنید.

وی عیادت را در ساعات مشخص شده در بیمارستان لازم دانست و تاكید كرد: برای رفاه حال بیماران فقط در ساعات اعلام شده از سوی بیمارستان، از بیماران عیادت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha