در حال حاضر 280 کمپ در کل کشور وجود دارد

سلامت نیوز : رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر اینکه در حال حاضر 280 کمپ در کل کشور وجود دارد، گفت: تا پایان سال ۲۰ کمپ جدید به این آمار افزایش می‌یابد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس محمد نفریه ؛ با اشاره به اختصاص بودجه 20 میلیارد تومانی در بخش پیشگیری از اعتیاد و همچنین پیشگیری از معلولیت‌ها اظهار داشت: ۱۲ میلیارد تومان از این بودجه از طریق سازمان و 8 میلیارد تومان از طریق ستاد مبارزه با مواد مخدر تأمین شده است.

وی تأکید کرد: در سال آینده و با تعاملی که در حال حاضر بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی وجود دارد اعتبارات خوبی در بخش درمانی معتادان به بهزیستی پرداخت خواهد شد.

نفریه ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و پیشنهادات ارائه شده بودجه بهزیستی در سال آتی در بخش پیشگیری صد در صد افزایش خواهد یافت.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: دو طرح غربالگرایی بینایی و شنوایی در سال جاری با استقبال خوبی از خانواده‌ها روبرو شد به طوری که در غربالگرایی بینایی در سطح دوم و سوم خانواده‌ها به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.

وی اضافه کرد: در طرح غربالگرایی شنوایی نیز خانواده‌ها می‌توانند در طول سال با مراجعه به مراکز درمانی و پرداخت کمترین هزینه از خدمات این طرح استفاده کنند.

نفریه افزود:در حال حاضر 280 کمپ در کل کشور وجود دارد، گفت: تا پایان سال ۲۰ کمپ جدید به این آمار افزایش می‌یابد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده و با موافقت رئیس سازمان بهزیستی برنامه‌های حوزه پیشگیری بهزیستی در سال آینده با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha