سلامت نیوز: دستغیب بیان داشت: همچنین در جلسه امروز لایحه اصلاح موادی از قانون تنظیم جمعیت و خانواده در کمیسیون فرهنگی مانند آن به تصویب رسید و تغییری در آن صورت نگرفت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، از تصویب لایحه اصلاح موادی از قانون تنظیم جمعیت و خانواده و نیز ارائه موارد مرتبط با حوزه فرهنگ در لایحه بودجه در جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی خبر داد.

احمدرضا دستغیب با تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی  اظهار داشت: مواد ارجاعی به کمیسیون فرهنگی در مورد قانون لایحه بودجه به استحضار نمایندگان رسید و مقرر شد کلیات بودجه در جلسه سه‌شنبه بررسی شود.

دستغیب بیان داشت: همچنین در جلسه امروز لایحه اصلاح موادی از قانون تنظیم جمعیت و خانواده در کمیسیون فرهنگی مانند آن به تصویب رسید و تغییری در آن صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها برای داشتن تعداد فرزندان بیشتر برداشته شد٬ تصریح کرد: درخواست دولت این بود که هر پنج سال متناسب با آمار سرشماری٬ سیاست‌های کلی و بررسی‌هایی که صورت می‌گیرد٬ بتواند در این زمینه تجدید نظر کند که به تصویب رسید.

نماینده مردم شیراز در مورد این لایحه ابراز داشت: کمیسیون فرهنگی به‌عنوان کمیسیون تخصصی اصلی انتخاب شده بود که به دلیل اعتراض کمیسیون بهداشت و درمان٬ جابه‌جایی صورت گرفت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کلیات بودجه و موارد حوزه فرهنگ مورد بحث قرار می‌گیرد ٬افزود: بر اساس جدول زمان‌بندی اعضا می‌توانند پیشنهادات خود را تا ۱۰ روز ارائه کنند که پنج روز آن به بعد از انتخابات مجلس نهم موکول می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha