با وجود عدم ابلاغ الزام اجرای تست آلودگی صدا در مراکز معاینه فنی ، در چند مرکز معاینه فنی تهران تست آلودگی صدا انجام می شود.

سلامت نیوز : مدیرعامل ستادمراکزمعاینه فنی خودروهای تهران گفت: با وجود عدم ابلاغ الزام اجرای تست آلودگی صدا در مراکز معاینه فنی ، در چند مرکز معاینه فنی تهران تست آلودگی صدا انجام می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از صدرالدین علیپور ، در خصوص شایعاتی مبنی بر انجام تست معاینه فنی خودرو در برخی از مراکز شهر تهران، با رد این مطلب صراحتا اعلام کرد که این گفته صحت ندارد و در تمامی مراکز می بایست تست ها با دقت کافی انجام شود.

وی ادامه داد: دقتها در انجام تست های معاینه فنی هیچ گاه کم نبوده است و نخواهد شد به ویژه هم اکنون که تعداد مراجعان به مراکز کاهش یافته است نمی توان این نقد را پذیرفت.

مدیرعامل ستادمراکزمعاینه فنی خودروهای تهران از اجرای تست آلودگی صدا در برخی از مراکز معاینه فنی خودروهای تهران خبر داد و گفت: با وجود اینکه تجهیزات مورد نیاز برای این تست در مراکز خریداری شده قابل استفاده است متاسفانه به دلیل عدم ابلاغ دستورالعمل آن لازمه اجرایی ندارد.

علیپور با بیان اینکه با این وجود ما بدون الزام قانونی از خودروهایی که تمایل داشته باشند، تست آلودگی صوتی می گیریم، گفت: شورای عالی محیط زیست نسبت به این مساله اقدامات لازم را انجام نمی دهد.

وی همچنین با اشاره به آغاز مسافرتهای عید نوروز، افزود: از شهروندانی که قصد مسافرت دارند، می خواهیم تا نسب به ایمنی خودرویشان مطلع شوند چراکه پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به دارا بودن برگه معاینه فنی خودروها در این ایام حساس هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha