یك فعال كارگری در سمنان اعلام كرد: تغییر مدیریت سازمان تامین اجتماعی كه وسعتی به اندازه دو وزارت‌خانه دارد بنفع سازمان و بیمه شدگانش نیست.

سلامت نیوز : صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی (كارگران) هیچگونه سهمی در مدیریت این سازمان ندارند و آنكه كمترین سهم و بیشترین بدهی را به سازمان دارد (دولت) اختیار كامل سازمان را به دست گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ، حسین طاهرزاده ضمن بیان اینكه مدیران سازمان تامین اجتماعی تا فرصت می‌یابند با نحوه كار این سازمان آشنا شوند، تغییر می‌كنند تصریح كرد: علت تغییر مدیران سازمان دخالت دولت بدون مد نظر قرار دادن نظر صاحبان ا صلی سازمان یعنی كارگران و بیمه شدگان است.

او با اشاره به عدم پرداخت دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی كه چند سالی است در محافل و رسانه ها به موضوعی تکراری تبدیل شده است اظهار داشت: رسیدن به مبلغ سی هزار میلیارد تومان بیمه شده‌ها را نگران كرده است، و این در حالی است كه همچنان ما بار دیگر شاهد تغییر مدیر عامل این سازمان عریض و طویل بودیم.

او افزود: در سازمان تامین اجتماعی سه جانبه گرایی به معنای واقعی اعمال نمی‌شود و اگر رعایت می‌شد دولت نمی‌توانست به صورت مستقیم تصمیم به تغییر مدیر عامل بگیرد.

او با انتقاد به اینكه هم اكنون سازمان تامین اجتماعی هیاتی اداره می شود گفت: ركن اصلی سازمان تامین اجتماعی شورای عالی بود كه حذف شد.

او ادامه داد: صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هیچگونه سهمی در مدیریت این سازمان ندارند و آنكه كمترین سهم و بیشترین بدهی را به سازمان دارد اختیار كامل سازمان را به دست گرفته.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha