سلامت نیوز: بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشكی خاورمیانه با عنوان 'نگاه'، ظهر امروز -جمعه- با حضور جمعی از معاونان و مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و نمایندگان مجلس درتهران راه اندازی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، رییس بیمارستان فوق تخصصی نگاه در این مراسم گفت: این بیمارستان،یكی از مجهزترین مراكز چشم پزشكی خاورمیانه بوده كه به تجهیزات مدرن و پیشرفته روز دنیا مجهز شده است.

ابوالقاسم موسوی با بیان اینكه این بیمارستان به صورت تعاونی راه اندازی شده است، افزود: 300 نفر از چشم پزشكان معتبر و كارآمد كشور در این مركز مشغول به كار شده اند.

وی متراژ بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشكی نگاه را هشت هزار و 321 متر عنوان كرد و گفت: در این بیمارستان ، هشت اتاق عمل برای جراحی های بزرگ چشمی و چهار اطاق عمل به منظور جراحی لیزیك و لیزر برای پیر چشمی پیوند قرنیه تعبیه شده است.

این چشم پزشك توضیح داد: تلاش كردیم تا با وجود اطاق عمل های بسیار، میزان اقامت بیمار به ساعت برسد و میزان بستری افراد به حداقل برسد.

وی به حضور تجهیزات فوق مدرن چشم پزشكی در بیمارستان نگاه اشاره كرد و افزود: در این مركز جراحی های مهم مانند انحراف چشم در كودكان، پیوند قرنیه با لیزر به روش های قدیم و جدید، جراحی بزرگ شبكیه، و درمان های بسیار پیشرفته برای اصلاح عیوب انكساری انجام می شود.

موسوی گفت: این مركز درمانی با سرمایه 22 میلیارد تومان راه اندازی شده و ظرفیت پذیرش سالانه 16 تا 20 هزار بیمار مبتلا به ناراحتی هایی مختلف چشمی را دارد.

به گفته وی، تمام بیمه های تكمیلی طرف قرار داد بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشكی نگاه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha