سلامت نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه وضعیت خدمت‌رسانی به بیماران در بیمارستان‌های دولتی بسیار نامناسب است، گفت: متاسفانه کاغذبازی‌های اداری در بیمارستان‌های دولتی مانع از خدمات‌رسانی درست به بیماران می‌شود.

قدرت الله علیخانی در گفت‌وگو با خانه ملت، افزود: شرایط بیمارستان‌های دولتی به نحوی است که نارضایتی مردم را در پی داشته است زیرا مردم مجبورهستند، مدت‌ها در صف‌های طولانی بیمارستان‌ها انتظار بکشند تا بتوانند به پزشک مربوط مراجعه کنند.

نماینده مردم قزوین آبیک و البرز درمجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد: دربیمارستان‌های دولتی شاهد ازدحام وشلوغی مراجعان اعم از بیمار، همراه یا سرپرست هستیم که به امید درمان با پرداخت هزینه‌های کمتر، از طلیعه آفتاب تا پاسی از شب در بیمارستان های دولتی در تکاپو هستند و این در حالی که ازدحام وشلوغی نه برای محیط بیمارستان نه برای سلامت جسم و روح بیماران بسیار نامناسب است. باید با حذف برخی از قوانین اداری زاید، مسیر درست خدمت‌رسانی به مردم را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: شکل‌گیری بوروکراسی اداری در کشور نتیجه شعارهای عمل نکرده دولت است زیرا برخی از مدیران خدمات کار آمدی را به مردم ارائه نمی‌دهند واز این رو دولت وظیفه دارد که با این افراد برخوردی قاطع کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس یاد آورشد: دولت باید با یک برنامه‌ریزی کار آمد ومنسجم، بسیاری از مشکلات ادارات را که ناشی از کاغذ بازی‌های اداری است هرچه سریعتر ریشه یابی و برطرف کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha