یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 42452
سلامت نیوز : تحقیقات جدید نشان داد که خوردن یک قطعه کیک شکلاتی در وعده صبحانه به کم شدن وزن بدن کمک می کند.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ، پژوهشگران دریافتند که خوردن کامل صبحانه به همراه یک قطعه کیک می تواند به موفقیت افراد در کاستن از وزن خود کمک کند.

بر اساس این یافته، خوردن یک قطعه کیک به عنوان بخشی از صبحانه که حاوی 600کالری انرژی به همراه پروتئین ها و کربوهیدراتها است، می تواند به افراد رژیمی برای کاستن بیشتر از وزن خود و حفظ این کاهش وزن به صورت طولانی مدت کمک کند.

تیم پژوهشگران گفتند: رمز این کاهش وزن در سیری در صبح است زیرا سوخت و ساز بدن به بالاترین درجه خود می رسد لذا انسان قدرت و توانمندی بیشتری برای کار داشته و می تواند کالری زیادتری را در طول روز بسوزاند.

پژوهشگران افزودند: تلاش برای خودداری کامل از خوردن شیرینی می تواند نوعی اعتیاد روانی به آنها در دراز مدت ایجاد کند و در نتیجه افزودن شیرینی به صبحانه می تواند تمایل فرد را به خوردن در طول روز کنترل کند.

این پژوهش 32 هفته ای نشان داد افرادی که شیرینی هایی مانند یک قطعه کیک شکلاتی به صبحانه خود اضافه کردند، توانستند چندین کیلو نسبت به کسانی که از خوردن شیرینی پرهیز کردند، وزن خود را کاهش دهند و از آن مهمتر این کاهش وزن را مدت طولانی تری حفظ کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha