سلامت نیوز : رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به مخالفت فرمانداری برای ساماندهی دکل هاگفت:شهرداری تهران نظارتی بر جایابی دکل های مخابراتی ندارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا ، معصومه ابتکار ،در خصوص وضعیت نصب دکل های مخابراتی در شهر تهران، اظهار کرد: شورای شهر تهران مصوبه ای در خصوص ساماندهی دکل های مخابراتی داشت که بعد از چهارماه تاخیر در فرمانداری تهران به تازگی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در مصوبه پیشنهادی شورای شهر همواره مشکلاتی از طریق انواع امواج ایجاد می شود، بیان شده است و راهکار و استانداردهای لازم نیز ارائه کرده است. امیدواریم با ابلاغ و اجرای این مصوبه مشکل دراین بخش حل شود.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه متولی اصلی ساماندهی دکل های مخابراتی، بخش امواج سازمان انرژی اتمی، وزارت مخابرات وشهرداری تهران است، گفت: شرکتی در شهرداری تهران متولی نظارت در جایابی دکل های مخابراتی در شهر است که تاکنون این نظارت وجود نداشته است.

وی بیان اینکه به دلیل مخالفت فرمانداری این مصوبه تاکنون ابلاغ نشده بود؛ افزود: دلیل این مخالفت کامل مشخص است اما از آنجا که مصوبه به تازگی ابلاغ شده است باید منتظر ماند تا متولیان در بخش های مرتبط به فعالیت مشغول شوند.

وی در پایان صراحتا اعلام کرد: سلامتی شهروندان باید الویت اصلی مسئولان باشد و نباید از امکانات دولتی به گونه ای استفاده شود که سلامتی افراد زیر سوال برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha