آرشام 8 ساله است و در یکی از شهرستانهای ایران زندگی میکند. پدرش ورزشکار است و وقتی میگوید آرزو دارد که پسرش در آینده یک پهلوان شود اشک در چشمانش حلقه میزند. از دوماه پیش که خانواده آرشام متوجه شدند که او به یک بیماری نادر مبتلاست دیگر آرام و قرار ندارند.

پهلوان کوچک در چنگال بیماری بزرگ
سلامت نیوز:آرشام 8 ساله است و در یکی از شهرستانهای ایران زندگی میکند. پدرش  ورزشکار است و وقتی میگوید آرزو دارد که پسرش در آینده یک پهلوان شود اشک در چشمانش حلقه میزند.
 از دوماه پیش که خانواده آرشام متوجه شدند که او به یک بیماری نادر مبتلاست دیگر آرام و قرار ندارند.
به گزارش سلامت نیوزاین بیماری نوعی تومور با عنوان کوردوما است.بیماری نادری که حدودا 60 نفر را در ایران مبتلا کرده است.
در حال حاضر یک تومور بزرگ در ناحیه گردن و ستون فقرات شروع به رشد کرده و حتی داخل نخاع هم نفوذ کرده  و آرشام را که میخواهد مهندس کامپیوتر شود نحیف و ناتوان کرده است.

پدر و مادرش با وجود هزینه های سرسام آور مسافرتهای متعدد به تهران و اسکان هر چند مدت یکبار در خانه های اجاره ای و ... تمامی بیمارستانهای ممکن را زیر پا نهاده اند اما در آخر با یک جواب مواجه شده اند:

"در حال حاضر در ایران امکان درمان این بیماری وجود ندارد و این کودک باید هر چه سریعتر به بیمارستان هانوفر  آلمان منتقل شود."


سمت چپ :آرشام

تیم جراحی پروفسور سمیعی برای درمان این کودک اعلام آمادگی کرد . اما هزینه های این تیم جراحی و بیمارستان بسیار بالاتر از توان این خانواده و قریب به 250 میلیون تومان است .

پدرآرشام  خانه و تمامی لوازم موجود در آن را به فروش گذاشته تا بتواند هزینه درمان فرزندش را مهیا کند.آنها حتی فرش و رختخوابها و ظروف خود را هم فروخته اند.و از این راه نزدیک به 50 میلیون تومان به دست آورده اند.

مبالغ پرداختی شما به حساب خود  آرشام  واریز خواهد شد و فقط  برای درمان این کودک مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در صورتیکه باز هم نیاز به برقراری ارتباط  با خانواده این کودک دارید یا نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری از این کودک دارید ، برای دریافت نشانی و تلفن مادر آرشام با دفتر سلامت نیوز  (88302127)تماس حاصل فرمائید.
از عزیزان هموطنی که در کشور آلمان زندگی میکنند و مایل به کمک رسانی به این خانواده در زمینه اسکان آنها در یک مکان مناسب هستند تقاضا میکنیم با ایمیل به نشانی news@salamatnews.com  یا دفتر سلامت نیوز ارتباط برقرار کنند.

همچنین مشخصات و پرونده آرشام رزقی در دفتر تحریریه سلامت نیوز موجود میباشد و در اختیار کاربرانی که مایل باشند سلامتی را به این خانواده برگردانند، قرار خواهد گرفت.
عزیزان مهربان میتوانند از طریق انتقال وجه اینترنتی به شماره کارت
6221-0610-4361-1906

یا شماره حساب
800-1503465-2
بانک پارسیان اقدام کنند.
اگر امکانش را دارید همین حالا  از  اینجا  اقدام کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha