دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 42555
سلامت نیوز : مرد جوانی كه به دنبال چاقوكشی و درگیری خیابانی دچار اصابت تیغه چاقو به قطر 3 سانتی متر در جمجمه شده بود با تلاش تیم جراحی و كادر درمانی این بیمارستان از خطر مرگ نجات یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، متخصص جراحی مغز و اعصاب مرکز آموزشی درمانی شهید محمدی بندرعباس در این باره گفت: مردجوان 27 ساله به دنبال درگیری خیابانی، تیغه چاقو به قطر 3 سانتی متر در داخل جمجمه وی فرو رفته بود به این بیمارستان مراجعه می كند كه بلافاصله تحت عمل جراحی كرانیوتومی قرار می گیرد.

دكتر هشیار سرحدی با بیان اینكه كرانیوتومی عمل جراحی باز روی مغز است تصریح كرد: در این عمل جراحی، سوراخی بر روی جمجمه بیمار ایجاد و تكه ای از استخوان سر برداشته شد و بعد از خارج كردن چاقو، جمجمه بیمار ترمیم شد.

دكتر سرحدی با اعلام اینكه تاكنون 4 بار این عمل جراحی را در این بیمارستان انجام داده اظهار داشت: تیم جراحی قوی و همكاری كادر درمان در موفقیت چنین اعمال جراحی بسیار حائز اهمیت است.

دكتر سرحدی با اعلام اینكه بیمار هم اكنون در بخش آی سی یو بستری است افزود: حال عمومی بیمار رضایت بخش و در صورت بهبودی كامل به احتمال قوی تا 2 روز دیگر از بیمارستان ترخیص می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha