چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 42684
سلامت نیوز : طبق جدیدترین مطالعه، استفاده از ژل هیالورونیک اسید به طور طولانی مدت در جوانسازی دست تأثیر دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، دکتر عباس انتظاری، متخصص پیشگیری از بیماری ها و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عضو آکادمی زیبایی آمریکا عنوان کرد: با توجه به گذشت زمان پوست نیز همچون سایر اندام های بدن دستخوش تغییر های ناشی از سن می شود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که پوست نواحی صورت، گردن، قفسه سینه بیشتر در معرض آفتاب هستند بنابراین اکثر مواقع پوست این نواحی زودتر فرآیند پیری را آغاز می کنند.

انتظاری گفت: علاقه مردم به برنزه کردن پوست طی سال های اخیر باعث افزایش روند پیری پوست و افزایش سرطان های پوستی شده است و همچنین صدمه های ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید به طور تقریبی مسئول 80 درصد پیری زودرس پوست می شود.

این متخصص پیشگیری از بیماری ها عنوان کرد: دست ها همواره یکی از مهمترین قسمت های بدن هستند که دچار فرآیند پیری پوست می شوند و تقاضا برای جوانسازی دست در جهان امروزی رو به افزایش است و روش های متعددی برای جوانسازی دست استفاده می شود.

انتظاری خاطرنشان کرد: در جدیدترین مطالعات که در انستیتو تحقیقات زیبایی دانشگاه فلوراید انجام گرفته است در شماره فوریه 2012 مجله Dermatol Surg به چاپ رسیده است اثرهای دراز مدت استفاده از ژل هیالورونیک اسید در جوانسازی بررسی گردیده است و در این مطالعه متوسط سن بیماران 60 سال بود که دو هفته پس از درمان از نظر مشخص بودن استخوان ها، عروق و تاندون ها مورد بررسی قرار گرفتند و بیشترین پاسخ دهی درمانی زمینه حذف ضایعات عروقی بود و به طور متوسط گزارش های جهانی حدود 75 درصد را دارد و در ارزیابی یک ساله از بیماران تحت رضایت از درمان حدود 50 درصد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha