چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 4277

مسؤل عملیات شهری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد : در دومین هفته از آغاز طرح نجات (جمع آوری معتادان پرخطر) شاهد دو برابر شدن دارندگان کار ت درمان اعتیاد هستیم .

سرهنگ علی مددی در گفتگو با مهر ، بیان داشت : هم اکنون روال اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر عادی ، روان و در حال اجراست .

وی در ارتباط با شیوه مواجه پلیس با افراد تحت درمان ، افزود : تمامی معتادانی که دارای کارت درمانی باشند ، در صورت دستگیری یا انتقال به قرنطینه ، پس از احراز هویت و صحت کارت ، سریعاً آزاد می شوند .

مسؤل عملیات شهری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ یادآور شد : در ابتدای اجرای طرح در هر مجموعه از بازداشت شدگان تنها چند نفر دارای کارت درمان ترک اعتیاد بودند .

مددی متذکر شد : اما اکنون شاهد آنیم که در هر گروه بازداشتی ، نیمی کارت معتبر دارند و تعداد دارندگان کارت درمانی اعتیاد دو برابر شده است .

وی با بیان اینکه روزانه از میان 60 تا 70 نفر معتاد پرخطر دستگیر شده نزدیک به 25 نفر از آنان به قرنطینه برای معاینه ، آزمایش های پزشکی و در نهایت اعزام به اردوگاه شفق فرستاده می شوند ، تصریح کرد : بسیاری از دستگیر شدگان به مرکزهای بهزیستی یا NGO ها می روند .

مسؤل عملیات شهری پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پیرامون بازتاب های اجرای طرح نیز اعلام داشت : مردم در محله ها و کوچه ها استقبال بسیار خوبی از اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر کرده اند و می گویند که این فعالیت هرچه قدر که ادامه یابد ، بیشتر تأثیر خواهد گذاشت .
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha