دومین همایش رسانه و سلامت روان امسال با موضوع محوری «نقش رسانه‌ها در روشن‌سازی باورهای نادرست استفاده از دارو» در بیماران روان‌پزشکی سوم اسفندماه برگزار می‌شود.

سلامت نیوز : دومین همایش رسانه و سلامت روان امسال با موضوع محوری «نقش رسانه‌ها در روشن‌سازی باورهای نادرست استفاده از دارو» در بیماران روان‌پزشکی سوم اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، موضوع کلی این نشست‌ها مسئله انگ و باورهای نادرست و نقش رسانه‌ها در کاستن از آنهاست.

در این نشست پزشکی- رسانه‌ای علاوه بر استادان حوزه روان‌پزشکی مانند نوربالا، رئیس کمیته اخلاق پزشکی انجمن روانپزشکان ایران یا میرسپاسی، رئیس انجمن روانپزشکان ایران، استادان علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری نیز سخنرانی خواهند داشت.

در این همایش "هادی خانیکی" درباره نقش مطبوعات در انگ‌زدایی از بیماران روان‌پزشکی و "حسن نمک‌دوست" نیز درباره شیوه مواجهه روزنامه‌نگاران حوزه سلامت با اخبار مربوط به سلامت روان سخنرانی خواهند داشت.

شرکت در این همایش برای عموم آزاد است و به روزنامه‌نگاران و دانشجویان روزنامه‌نگاری نیز گواهی شرکت در این نشست با تائید کرسی یونسکو در آموزش سلامت و انجمن روانپزشکان ایران داده‌خواهد شد.

این همایش، چهارشنبه سوم اسفندماه در تالار امام بیمارستان امام خمینی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha