سلامت نیوز: به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان انتقال خون ایران، در جریان برگزاری سومین سمینار کشوری «هموویژلانس و آزمایشات سازگاری در بانک خون»، که 25 و 26 بهمن ماه برگزار شد، تعدادی از بیمارستان های کشور که نظام مراقبت از خون (هموویژلانس) را در مراکز درمانی خود با موفقیت به اجرا درآورده اند، با اهدای لوح و تقدیرنامه مورد تشویق و قدردانی قرار گرفتند.

به همین مناسبت طی دو روز برگزاری سمینار در 25 و 26 بهمن، نشان های طلایی، نقره ای، برنزی و تقدیرنامه به این مراکز درمانی اعطا شد.

بنا بر این گزارش، مرکز بیماری های خاص کرمان، با دریافت "لوح طلایی" اولین مرکز برگزیده، شناخته شد و دو مرکز درمانی دیگر در کرمان شامل بیمارستان های علی بن ابیطالب (ع) و کاشانی، لوح نقره ای دریافت کردند. سایر بیمارستان هایی که موفق به دریافت لوح نقره ای شدند عبارتند از: درمانگاه تالاسمی تهران، بیمارستان شهید رجایی قزوین و بیمارستان شهید دستغیب فارس.

این گزارش می افزاید بیمارستان های بوعلی سینای قزوین، شاه ولی یزد، امام علی (ع) کرمانشاه، شهید لواسانی و کسری تهران موفق به دریافت لوح برنزی و همچنین بیمارستان های خاتم الانبیاء، عرفان، آراد، دی و آتیه تهران، بیستون کرمانشاه، دکتر شیخ و آریا خراسان رضوی، شریعتی اصفهان، نمازی فارس و شفاء خوزستان شایسته دریافت لوح تقدیر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha