سلامت نیوز : قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت‌ علوم از راه‌اندازی بیمه جامع تكمیلی برای دانشجویان كشور خبر داد و گفت: در این باره با چندین شركت بیمه‌ای مذاكره شده است و درحال نهایی كردن این بیمه هستیم تا دانشجویان بتوانند از سال آینده از خدمات این بیمه بهره‌مند شوند. منصور حبیب پور گودرزی گفت: «خدمات بیمه جامع تكمیلی در كنار بیمه حوادث و بیمه تكمیلی ارائه می‌شود و درواقع به نوعی هر دو بیمه حوادث و تكمیلی را در برمی‌گیرد.»

به گفته او، با اجرای بیمه جامع تكمیلی خدمات درمانی جامعی همچون دندانپزشكی و موارد دیگر كه تاكنون برای دانشجویان اجرایی نشده، در قالب بسته بیمه‌ای ارائه می‌شود. وی در ادامه به خدمات بیمه حوادث دانشجویان اشاره و با بیان اینكه بیمه حوادث برای كلیه دانشجویان الزامی است، گفت: این بیمه برای دوره یك ساله توسط دانشجویان و یا دانشگاه پرداخت می‌شود كه هزینه آن سالانه دو هزار تومان است و مدت اعتبار آن نیز از مهر هر سال تا 31 شهریور سال آینده آن است و هرگونه حادثه‌ای برای دانشجویان رخ دهد اعم از اینكه در محیط دانشگاه یا بیرون از دانشگاه باشد تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرد.

 گودرزی گفت: در صورتی كه حادثه‌ای برای دانشجو رخ دهد تا سقف دو میلیون تومان تحت عنوان بیمه حوادث توسط شركت‌های بیمه‌ای به دانشجو پرداخت می‌شود. همچنین در صورتی كه دانشجو دچار نقص عضو جزئی یا كلی شود شركت‌های طرف قرارداد بیمه باید تا سقف 10 میلیون تومان به دانشجو بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha