سلامت نیوز: رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی سال 91 این دانشگاه از فردا دوشنبه خبر داد.

عبدالله سجادی جاغرق در گفت و گو با پانا، با اشاره به آغاز توزیع کارت داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال 91 دانشگاه آزاد اظهار داشت: این آزمون با رقابت بیش از 38 هزار داوطلب در روزهای پنج شنبه و جمعه 4 و 5 اسفندماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

وی تأکید کرد: توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org از ساعت 11 صبح فردا دوشنبه اول اسفند ماه آغاز شده و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون نیز ادامه دارد و داوطلبان این آزمون می ‌توانند با درج شماره پرونده و کد رهگیری که در زمان ثبت ‌نام دریافت کرده ‌اند، نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نحوه رفع نقص کارت آزمون دکتری تخصصی این دانشگاه گفت: اطلاعات فردی و آزمون داوطلب به همراه عکس وی در کارت آزمون داوطلبان درج شده است و داوطلبان در صورت وجود هر گونه مشکل در اطلاعات مندرج در کارت لازم است در روزهای اول تا سوم اسفند ماه صبح ‌ها از ساعت 8 تا 12 و بعد از ظهر از ساعت 13 تا 17 با مراجعه به باجه رفع نقص پیش‌ بینی شده نسبت به اصلاح مورد مغایرت اقدام کنند.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نیز خاطرنشان کرد: در آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد بیش از 38 هزار نفر شرکت کرده ‌اند که از این تعداد 36 درصد زن و 64 درصد مرد هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha