سلامت نیوز : دبیر دومین همایش ملی آسیب های اجتماعی ایران گفت: نشست تخصصی پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی در دومین همایش ملی آسیب های اجتماعی ایران دوم اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، موسوی اظهار داشت: این نشست با همکاری قوه قضاییه دوم اسفند ماه جاری در محل همایش سالن اشراق برگزار می شود.

وی افزود: این نشست در هفت محور و با حضور صاحب نظران و اساتید برجسته این حوزه برگزار می شود.

به گفته دبیر دومین همایش ملی آسیبهای اجتماعی ایران، مدیریت علمی این نشست بر عهده دکتر جعفر سخاوت از اساتید دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و پیشکسوت عرصه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است.

استاد جامعه شناسی دانشگاه بهزیستی و توانبخشی یادآور شد: مجموعه مقالات این نشست چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

موسوی اظهار داشت: هفت محور مورد بحث در این نشست شامل "رویکرد نظری به مباحث پیشگیری اجتماعی از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی"، "مدیریت کاهش، کنترل و پیشگیری از وقوع جرم و مسائل اجتماعی"، "نقش سازمان های مردم نهاد در کاهش، کنترل و پیشگیری از مسائل اجتماعی و وقوع آن"، "رابطه سرمایه اجتماعی با کجروی و قانون گریزی"، "روند تحولات هنجارها ی ارزشی در ایران"، "آسیب شناسی بوروکراسی قضایی در ایران" و "شبکه های اجتماعی اینترنتی، چالش ها و فرصت ها و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی" است.

دبیر دومین همایش ملی آسیبهای اجتماعی ایران افزد: اولین همایش ملی آسیبهای اجتماعی ایران سال 1381 با همت زنده یاد دکتر محمد عبداللهی استاد ممتاز جامعه شناسی و رئیس اسبق انجمن جامعه شناسی برگزار شد و این همایش نیز با یاد و خاطره وی برگزار می شود.

دومین همایش ملی آسیب های اجتماعی دوم و سوم اسفند ماه در سالن ایوان شمس واقع در تقاطع بزرگراه کردستان و شهدای گمنام برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha