سلامت نیوز : قرار بود در این همایش در مورد محورهای اساسی آسیب‌های اجتماعی مقاله ارائه شود/ عصر دوشنبه در تماس با دبیرخانه و دبیر همایش اعلام شده كه زمان همایش به تعویق انداخته شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، قرار بود در این همایش در مورد محورهای اساسی آسیب‌های اجتماعی مقاله ارائه شود. عصر دوشنبه در تماس با دبیرخانه و دبیر همایش اعلام شده كه زمان همایش به تعویق انداخته شود.

گفته می‌شود برگزاری این همایش به دلیل نزدیكی به زمان انتخابات به تعویق افتاده‌است.

مقالاتی که قرار بود در این همایش دو روزه ارائه ‌شود در 6 محور آسیب‌های نوپدید – نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی – اعتیاد و قاچاق – آسیب‌های ناشی از شهر‌نشینی و جمعیت – جرم، جنایت و بزه و شرایط آنومیک و مساله هویت دسته‌بندی شده‌بود.

دبیر این همایش پیش‌تر اعلام كرده بود كه بیش از ۷۰۰ عنوان چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده و موضوعات بسیار مهم و کلیدی را مورد واکاوی قرار داده است.

در فرآیند داوری همایش حدود ۳۱۰ چکیده مقاله توسط داوران تایید شده، قرار بود یک‌صد عنوان به صورت پوستر و حدود ۳۰ مقاله به صورت سخنرانی در همایش ارائه ‌‌شود.

به گفته دبیر همایش بیشترین مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش در حوزه آسیب‌های خانواده‌، طلاق‌، تاخیر در ازدواج، خشونت بر علیه زنان، خشونت جنسی و خشونت و آزار علیه کودکان بود. برگزارکننده اصلی این همایش انجمن جامعه‌شناسی ایران بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha