چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳
سلامت نیوز : رییس پلیس آگاهی استان مرکزی از کشف راز یک جسد سوخته و دستگیری متهم به قتل در شهر اراک خبر داد. سرهنگ رضا احمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کشف جسدی سوخته در نزدیکی پارک جنگلی جاده اراک - خمین در ساعت 14 و 45 روز بیستم بهمن ماه سال‌جاری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. در همین راستا اکیپی از پرسنل اداره مبارزه با جرایم جنایی و تشخیص هویت برای بررسی موضوع به محل اعزام و متوجه شدند جسد مردی حدود 40 ساله به صورت نیم‌سوخته در ضلع جنوبی پارک جنگلی رها شده است.

به گفته رییس پلیس آگاهی استان مرکزی پس از حضور بازپرس ویژه قتل و عوامل پزشکی قانونی جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد. احمدی با بیان اینکه با بررسی دقیق محل کشف جسد و بررسی آثار و مدارک موجود در صحنه قتل و اقدامات فنی مشخص شد جسد متعلق به فردی اهل و ساکن اراک است که با شناسایی مقتول، تحقیقات با مصاحبه و بازجویی از آشنایان و بستگان وی آغاز شد و در مراحل تحقیق ، ماموران به همسر مقتول مظنون و او را برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی احضار کردند.

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی ادامه داد: در ابتدا همسر مقتول منکر هرگونه ارتباط با قتل شوهرش شد اما با وجود ادله و مدارک ارائه شده در نهایت از راز قتل همسرش با همدستی فردی دیگر از اقوامشان پرده برداشت. با مشخص شدن راز قتل مقتول، همدست این زن که اهل و ساکن اهواز بود با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی به اراک هدایت و در مسیر ورودی شهر توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد. همدست متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به قتل گفت به علت برخی اختلافات در منزل مقتول با وی درگیر شده و او را به قتل رسانده و شبانه جسدش را به پارک جنگلی واقع در جاده اراک - خمین انتقال داده و سوزانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha