سلامت نیوز : حدود 100پرستار در برنامه ركوردزنی جراحی چشم پزشکان بیمارستان فارابی شركت كردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله اكبری، مترون پرستاری بیمارستان فارابی در گفت‌وگو با خبرنگار نظام پرستاری اظهار كرد: پیش از آغاز این برنامه طی فراخوانی میزان مشاركت پرستاران برای شركت در این برنامه سنجیده شد كه 5/1 برابر پرستاران شیفت در این‌باره اعلام آمادگی كردند.

وی با بیان اینكه در خصوص چگونگی پذیرش، گرد هم آمدن بیماران و هماهنگی‌های لازم پرستاران با پزشكان مشاركت داشتند، گفت: در روز عمل نیز حدود 10 پرستار در دی‌كلینیك، بخش‌های مردان و زنان وظایف پذیرش، ترخیص و مراقبت‌های پس از عمل را انجام می‌دادند.

مترون بیمارستان چشم فارابی ادامه داد: همچنین حدود 50 تا 60 پرستار 3 اتاق‌ عمل در كنار جراحان چشم خدمات لازم را ارائه می‌كردند و برای یك‌روز پس از عمل (جمعه 5 اسفند) حدود 10 پرستار برای Fallow up و مراقبت‌های پس از عمل در درمانگاه حضور داشتند.

20 جراح و متخصص چشم پزشكی بیمارستان فارابی پنجشنبه iهفته گذشته در اقدامی خودجوش با هدف حفظ آمادگی در هنگام بحران، ركوردزنی در دنیا و نادیده گرفتن تحریم‌های اقتصادی حدود 450 عمل چشم را انجام دادند و رکورد دنیا را از نظر تعداد عمل چشم در یک روز شکستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha