سلامت نیوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در پی رایزنی های صورت گرفته با وزیر بهداشت، به زودی یک بیمارستان و یا یک مرکز درمانی به هنرمندان کشور اختصاص می یابد.

به گزارش سلامت نیوز ، سید محمد حسینی در گفت وگوی با پایگاه اطلاع رسانی دولت ضمن بیان مطلب فوق افزود: با مذاکرات صورت گرفته، مقرر شد یک بیمارستان یا مرکز درمانی خاصی در تهران در نظر گرفته شود تا هر هنرمندی که به آنجا مراجعه می کند، کارهای درمانی او در آن مرکز انجام شود. وی افزود: البته اگر هم در آن مرکز یا بیمارستان امکان پیگیری درمان وجود نداشت، با هماهنگی کادر پزشکی به مرکز درمانی دیگری معرفی می شوند.

وزیر ارشاد خاطر نشان کرد: البته در حال حاضر هم در بیمارستان های مختلف به هنرمندان توجه می شود اما قرار بر این است که در یک یا دو بیمارستان و مرکز درمانی خاص به امور درمانی هنرمندان کشور رسیدگی شود.

حسینی در عین حال تاکید کرد: به محض تعیین این مراکز، نمایندگانی از وزارتخانه های ارشاد و بهداشت حضور خواهند داشت تا به محض مراجعه یک هنرمند بلافاصله مراقبت های لازم در آن بیمارستان یا در جای دیگری انجام شود و به زودی این کار صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha