سلامت نیوز :مرد 60ساله‌ای كه متهم است دختری 9ساله را ربوده و مورد آزار جنسی قرار داده است بعد از دستگیری به جرمش اعتراف كرد.
این پرونده روز 26 بهمن‌ با مراجعه زنی جوان همراه دخترش به كلانتری 20 مشهد گشوده شد. این زن كه بسیار مضطرب بود به ماموران گفت مردی ناشناس به دخترش تعرض كرده است.

 او گفت: «امروز وقتی دخترم از مدرسه به خانه برگشت به شدت بدحال بود و گریه می‌كرد. اول هر كاری كردم نگفت چه اتفاقی برایش افتاده است اما بعد از ساعتی با اصرارهای من ماجرا را تعریف كرد و توضیح داد مردی به بهانه پرسیدن آدرس او را ربوده و مورد آزار قرار داده است.»

این پرونده به دلیل حساسیت موضوع به پلیس آگاهی سپرده شد و كارآگاهان در وهله اول به پرس‌وجو از دختر 9‌ساله پرداختند تا از جزییات ماجرا اطلاع پیدا كنند. این دختر به ماموران گفت: «آن روز وقتی از مدرسه بیرون آمدم تا به خانه‌مان برگردم مردی كه یك پیكان سفیدرنگ داشت بوق زد. وقتی جلو رفتم آدرس جایی را پرسید و من هم راهنمایی‌اش كردم اما هر چه توضیح دادم آن مرد نفهمید چطور باید به آنجا برود.

 او خیلی مهربان بود و بامحبت با من حرف می‌زد برای همین خیال كردم آدم خوبی است و وقتی خواست سوار ماشینش شوم و او را به آن خیابان ببرم حرفش را گوش كردم اما او یكدفعه به خیابانی دیگر پیچید.

من هم اول گفتم اشتباه كرده است اما دیدم هنوز به راهش ادامه می‌دهد برای همین اعتراض كردم و او یك سیلی به گوشم زد. من گریه‌ام گرفته بود و او گفت اگر سر و صدا كنم من را جلو سگ‌ها می‌اندازد تا خورده شوم. خیلی ترسیده بودم برای همین ساكت ماندم و دیگر هیچ حرفی نزدم تا اینكه از شهر بیرون رفتیم.»

این دختر دانش‌آموز ادامه داد: «من گریه می‌كردم و از آن مرد می‌خواستم من را به خانه‌مان برگرداند اما او انگار حرف‌هایم را نمی‌شنید. جایی كه ماشین را نگه داشته بود خلوت بود و هیچ‌كس دیده نمی‌شد. او من را به زور از ماشین پیاده كرد و مورد آزار قرار داد.»

ماموران با راهنمایی دختربچه مشخصات ظاهری متهم و خودرو او را به دست آوردند اما اطلاعات موجود برای دستگیری مرد متجاوز كافی نبود به همین دلیل با طرح دو فرضیه تجسس‌های ویژه‌ای را برای به دام انداختن مرد فراری كلید زدند. آنها در گام اول با این احتمال كه متهم درصدد شكار دختران دیگری باشد مناطقی را كه احتمال حضور وی متصور بود به صورت نامحسوس تحت پوشش قرار دادند و همزمان با آن با طرح این احتمال كه متهم فردی سابقه‌دار است مجرمان حرفه‌ای را كه ممكن بود دست به چنین جرایمی بزنند زیرنظر گرفتند. هرچند این دو روش چاره‌ساز نشد، پلیس در ادامه تحقیقاتش سرنخ‌هایی از متهم به دست آورد و فاش شد وی در منطقه‌ای در حاشیه مشهد سكونت دارد. جست‌وجوهای گام به گام پلیس سرانجام كارآگاهان را به خانه این مرد رساند و متهم روز یكشنبه هفته جاری دستگیر شد.

 او كه مردی متاهل و 60‌ساله است و نوه هم دارد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت سعی كرد جرمش را انكار كند ولی وقتی توسط قربانی 9ساله‌اش شناسایی شد به آزار این كودك اقرار كرد. او گفت: «من با چرب‌زبانی این دختر را فریب دادم و بعد از ربودنش وی را به منطقه‌ای بیابانی بردم و مورد آزار قرار دادم.»

بنا بر این گزارش متهم اكنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او در حالی ادامه دارد كه پلیس احتمال می‌دهد وی دختران دیگری را با این روش و ترفند مورد آزار جنسی قرار داده باشد اما این دختران یا خانواده‌های آنان به دلایل مختلف از طرح شكایت خودداری كرده‌اند به همین دلیل كارآگاهان در تلاش هستند تا سایر جرایم احتمالی این مرد را نیز فاش كنند.
منبع:روزنامه شرق

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha