کاربران عزیز سلامت نیوز قرار بر این بود که چند روزی سوالات شما را دریافت کنیم و سپس پاسخ های جناب اقای دکتر صفری نژاد را منتشر کنیم اما به دلیل حجم انبوه سوالات مجبوریم آنها را طبقه بندی کرده و به صورت سریالی آنها را منتشر نمائیم.

پاسخ به اولین سری سوالات جنسی و زناشویی

سلامت نیوز : در زیر لیست سری اول سوالات که توسط دکتر محمد رضا صفری نژاد متخصص اورولوژی پاسخ داده شده را می آوریم:

 اینجانب 4 سال است ازدواج کردم - هنگام نزدیکی با همسرم ، من زودتر ارضا می شوم - حدود 5 دقیقه - لطفا برای این موضوع راهکار ارائه فرمائید 

پاسخ پزشک : دوست عزیز شما باید میزان آگاهی خود را از فیزیولوژی رابطة زناشوئی بالا ببرید. مردها معولاً 5-1 دقیقه پس از برقراری رابطه زناشوئی به انزال می رسند ولی خانمها حدود 15-10 دقیقه وقت لازم دارند تا به ارگاسم برسند و آنهم در صورتی است که شرایط لازم برای به ارگاسم رسیدن خانم فراهم باشد و گرنه این اتفاق نخواهد افتاد. بر خلاف آقایان تنها زمان، کافی برای رسیدن به ارگاسم در خانمها کفایت نمی کند، و در رسیدن به ارگاسم، موارد دیگری لازم و ملزوم یکدیگر هستند. یعنی اگر تمامی موارد لازم فراهم باشند، یک خانم جهت رسیدن به ارضاء جنسی معمولاً حدود 15-10 دقیقه زمان لازم دارد، که این زمان می تواند در افراد مختلف متغیر باشد.


سلام من یک جوان 26ساله هستم و5سال هست که ازدواج کردم سوالی که داشتم این بودکه من تقریباهریک روز در میان نیاز به رابطه جنسی با همسرم هستم ولی متاسفانه همسرم پاسخگوی نیاز من نیست وامکان دارد درصورت ادامه این روند من باکسان دیگری هم رابطه جنسی برقرار کنم لطفا راهنماییم کنید .



پاسخ پزشک : فیزیولوژی خانمها کاملا متفاوت از آقایان است. اولا خانمها برای برقرار کردن رابطة زناشوئی نیاز به داشتن رابطه عاطفی خوب با همسر خود هستند، ثانیا ما اصطلاحی بنام سرد مزاجی در خانمها داریم که در آن یک زن تمایل به برقراری رابطه زناشوئی ندارد. سرد مزاجی دارای درجات مختلف است در نوع خفیف معمولا مشکلی در زندگی زناشوئی پیش نمی آید ولی در نوع شدید گاها فرد از برقرار کردن رابطه زناشوئی متنفر است. اگر همسر شما دارای سرد مزاجی است و تمایل به درمان دارد به پزشک متخصص مراجعه نمائید.

 

 من 25 سالمه یه مشکلی که دارم اینه که زود ارضا میشم چون یکی از بیضه هایم افتاده به سمت پایین.ممنون میشم راهنماییم کنین .

پاسخ پزشک : صرف ادعای یک نفر بر داشتن بیماری دلیل وجود بیماری نیست. هر بیماری در پزشکی تعریف خاص خود را دارد. مثال می زنم: اگر قند خون از یک عددی بالاتر باشد و در آزمایشات تکمیلی تأئید شود، آن موقع می گویند که فرد دارای بیماری قند یا دیابت است. انزال زودرس عبارت است از انزال زودتر از دو دقیقه پس از برقراری رابطة زناشوئی. اگر شما در این تعریف علمی می گنجید، دارای انزال زودرس هستید که برای آن درمانهای مؤثری هم وجود دارد. دلیل انزال زودرس پائین بودن بیضه ها نیست. معمولا یکی از بیضه ها پائین تر از دیگری قرار دارد و نشان بیماری خاص نمی باشد.


 لطفا مرا در رابطه مسئله زیر که مدت هاست باعث نگرانیم شود راهنمائی بفرمائید: من هم اکنون 24 سال دارم. از سن حدودا 18 سالگی متوجه شده ام که آلتم در حالت نعوظ کامل بصورت قوز کرده می باشد یعنی دارای انحراف حدودا 30 درجه ای به سمت پائین.تا به این زمان هیچ ارتباط جنسی هم نداشتم. اما اکنون در شرف ازدواج می باشم و این مسئله باعث نگرانی ام در رابطه با ارتباط جنسی کامل با همسر آینده ام شده است.

پاسخ پزشک : شما مبتلا به کجی آلت تناسلی هستید. بطور کلی کجی آلت‌تناسلی به دو دستة بزرگ تقسیم می شود: مادرزادی یا اولیه و اکتسابی یا ثانویه.

پیش‌آگهی، تشخیص و درمان آنها کاملاً متفاوت است. کجی آلت‌تناسلی مادرزادی یا اولیه یک بیماری نسبتاً شایع می باشد. کجی آلت‌تناسلی می تواند بطرف پائین، بالا، راست، چپ و یا ترکیبی از آنها مثلاً بطرف پائین و راست باشد. اگر پلاک فیبری در قسمت تحتانی آلت‌تناسلی ایجاد شود، آلت‌تناسلی بطرف پائین کج می شود که در اصطلاح به آن کوردی (Chordee) می گویند.

اگر بافت فیبری در قسمت فوقانی آلت‌تناسلی ایجاد شود، آلت‌تناسلی بطرف بالا کج می شود. در مورد کجی به طرفین، موضوع فرق می‌کند. اعضاء نعوظ آلت، اجسام غاری هستند که به شکل دو استوانة متساوی در طرفین آلت‌تناسلی قرار می گیرند. حال اگر بطور مادرزادی یکی از این استوانه‌ها کوچکتر از طرف مقابل باشد، آلت‌تناسلی بطرف استوانة کوچکتر کج می شود.

میزان کجی آلت‌تناسلی را بر حسب درجه می سنجند. یک مرد از نظر زناشوئی دارای دو جنبه است: توانائی باروری و توانائی برقرار کردن رابطة زناشوئی یا همان نزدیکی. کجی آلت‌تناسلی بخودی خود سبب آسیب به قدرت باروری مرد نمی شود.

اگر کجی آلت‌تناسلی بیش از 30 درجه باشد، هم نزدیکی مشکل می شود و هم اینکه ممکن است همسر بیمار حین نزدیکی احساس درد بکند که این موارد نیاز به جراحی دارند. مشکل شما با عمل جراحی حل می شود.


با عرض سلام و ادب اینجانب مدت یکسال و نیم است که ازدواج کرده ام عروسی هم کردیم ولی موفق به رابطه جنسی نشد ه ام و نتوانستم نزدیکی کنم. خانمم همچنان دختر است دکترهم رفتیم هیج مشکلی نداشتیم لازم به ذکر است که من به اصرار والدینم با دختر خاله ام ازداوج کردم و علاقه ای نداشتم و با توجه به اینکه قوم و خویش هستیم تو دلم نگه داشته ام موندم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید



پاسخ پزشک : اینکه شما نمی توانید رابطة زناشوئی برقرار کنید و یا نمی خواهید، زیاد مشخص نیست. اگر شما با همسر خود که دختر خاله شما است نمی توانید رابطه زناشوئی برقرار کنید اگر همسر شما فرد دیگری هم بود باز به احتمال زیاد نمی توانستید رابطه زناشوئی برقرار کنید.

مرد برای اینکه بتواند عمل نزدیکی انجام دهد باید آمادگی پیدا کند اگر این اتفاق در شما نمی افتد باید به پزشک مراجعه و راه حل پیدا نمائید. در ضمن مشکل علاقمندی خود به
همسرتان را حتما با بزرگان خانواده در میان بگذارید.


 با سلام مردی 36 ساله هستم پس از بلوغ دانه های ریز و درشتی شبیه جوش زیر پوست آلت تناسلی ام وجود دارند لطفا راهی برای درمان معرفی بفرمایید.


پاسخ پزشک : دوست عزیز بیماری پوستی حتما باید معاینه و بعدا اظهار نظر شود. با دیدن ضایعات پوستی است که می توان به تشخیص نزدیک شد.


سئوال من در رابطه با راه های افزایش طول و حجم آلت مردانه است و آیا تبلیغات صورت گرفته بر روی دارو ها و حتی سخت افزارهائی نظیر لارجر باکس درست بوده یا خیر و توصیه شما برای هر مورد چیست

پاسخ پزشک : در مورد اندازة آلت تناسلی، این روزها مراجعات مکرر برای این موضوع وجود دارد. دلیل آن نیز انبوه تبلیغات غیر واقعی است. یکی از شگردهای شرکتهای داروئی و تجهیزات پزشکی ابتدا ایجاد بیماری است و بدنبال آن ارائة درمان برای بیماری مذبور است.

 ابتدا با انبوه تبلیغات به مرد القاء می‌کنند که اندازة آلت تناسلی وی کوچک است، بعد با انبوه تبلیغات، نقش اندازة آلت تناسلی را در رابطة زناشوئی بسیار حیاتی می کنند (که در واقع اصلاً اینطور نیست) و سپس چارة درد را ارائه می کنند. مثل هر بیماری دیگر، کوچکی واقعی دستگاه تناسلی در مردان یا "کوچکی مرضی دستگاه تناسلی"  تعریف علمی خاص خود را دارد، و صرف ادعای فرد دلیل وجود مشکل در وی نمی تواند باشد.


 افرادیکه از نظر علمی دارای اندازة آلت تناسلی طبیعی هستند هیچگونه مشکلی در رابطة زناشوئی پیدا نمی کنند. برای درمان "کوچکی واقعی دستگاه تناسلی" دو راه وجود دارد:
دارو درمانی که بیشتر قبل از 14 سالگی مؤثر است و عمل جراحی که بعد از سن بلوغ انجام می شود. هیچ دارو یا دستگاهی که مورد تأئید مجامع علمی معتبر باشد، جهت تغییر قابل ملاحظة اندازة آلت تناسلی وجود ندارد.

دستگاههائیکه در اینترنت و یا شبکه های ماهواره‌ای تبلیغ می شوند، بنظر بنده فقط موهومات هستند. این دستگاهها نه تنها بیفایده می باشند، بلکه در مواردی عوارض زیانبار شدیدی را نیز به همراه دارند. و نیز اینکه عده ای سود جو، داروهائی را تبلیغ می کنند که صد در صد مؤثر و تضمینی هستند، باز بنظر بنده هیچ وجود خارجی ندارند. خوانندگان محترم به هیچ وجه نباید در دام یک همچون تبلیغاتی بیفتند.



 افرادیکه از نظر پزشکی مشکل ندارند و سالم محسوب می شوند، هیچ نیازی به تغییر اندازة دستگاه تناسلی خود ندارند.


 مدتی است ازنظرروانی به هیچ وجه تمایلی به ایجادرابطه جنسی باهمسرم ندارم وافکارعجیبی به ذهنم میرسدکه باعث سردشدن روابط میشود.دارای 38سال سن میباشم وبه شدت نگران این وضعیت میباشم.


پاسخ پزشک : شما خواننده گرامی وقتی به این حد مشکل دارید چرا به پزشک مراجعه نمی کنید. شما خیلی مبهم از مشکل خود صحبت کرده اید، پیش از اینکه مشکلات خانوادگی بیشتر شود حتما به پزشک مراجعه فرمائید.


بنده درحدود4سال ازدواج کرده ام و متاسفانه دچار انزال زودرس هستم .قبل از نزدیکی سعی می کنم همسرم را آماده کنم و سپس عمل نزدیکی را انجام می دهم ولی باشروع نزدیکی سریعا دچار انزال می شوم. لطفا در صورت امکان راهنمائیم نمائید.

پاسخ پزشک : بهترین راه برای داشتن یک رابطه طبیعی همان کاری است که شما انجام می دهید معمولا اول باید همسر به ارگاسم برسد (ارضاء شود) و سپس عمل نزدیکی انجام شود.

در مورد انزال زودرس ممکن است شما انتظارات خاصی از خودتان داشته باشید ولی آن ممکن است با فیزیولوژی بدن مرد ناسازگار باشد. معمولا آقایان در عرض دو دقیقه به انزال می رسند اگر فکر می کنید که مشکل دارید به پزشک مراجعه نمائید. انزال زود رس به راحتی در 80-70 درصد موارد با دارو قابل درمان است.


 سلام آقای دکتر -سوال من در مورد زود انزالی است و قدرت کنترل ندارم و با کوچکترین تحریک انزال می شوم لطفا راهنمایی فرمایید. 

پاسخ پزشک : مشکل شما به راحتی با مراجعه به پزشک در 80-70 درصد موارد با دارو قابل درمان است.


سلام آیا امکان داره که سایز آلات تناسلی کم شه؟ مثلا به علت نزدیکی زیاد؟ چند بار در هفته نزدیکی داشته باشیم خوبه؟ آیا نزدیکی زیاد در ۲۲ سالگی موجب میشه وقتی سن بالا تر رفت کمتر بتونیم پتانسیل عملی واسه نزدیکی داشته باشیم؟ سایز خوب طبیعی آلت تناسلی چند سانت هست ؟
 

پاسخ پزشک : اندازه دستگاه تناسلی غیر قابل تغییر است و ربطی به تعداد روابط زناشوئی ندارد. تعدد روابط زناشوئی بر اساس نیاز طرفین مشخص می شود.

دفعات روابط زناشوئی تاثیری بر چگونگی روابط فرد در آینده ندارد. و اما در مورد اندازه دستگاه تناسلی همانطور که بنده بارها متذکر شده‌ام، در علم پزشکی هر بیماری تعریف و معیارهائی دارد.

افراد باید در تعریف یک بیماری بگنجند و معیارهای آنرا داشته باشند تا لفظ بیمار به آنها اطلاق شود. بنده از خودم مثال می زنم.

بنده قدم 176 سانتی متر است دلم می خواست 196 سانتی متر باشم ولی بیمار نیستم و احتیاج به درمان خاصی هم ندارم. اینکه آلت تناسلی شما دارای اندازة غیر طبیعی است یا نه، تشخیص و درمان آن با پزشک متخصص است.

 و درضمن بر خلاف انبوه تبلغیات تاثیر اندازه دستگاه تناسلی مرد بر روابط زناشوئی بسیار اندک است.


باسلام.34ساله و7سال قبل ازدواج کرده وپدر2فرزندهستم.در2سال اول زندگی زناشویی مشکلی ازنظرمیل جنسی نداشتم اما ازسال دوم به بعددچار کاهش شدید میل جنسی شده وهیچگونه علاقه ای به نزدیکی ندارم وصرفا بدلیل وظیفه درقبال همسرم ماهی یکبار نزدیکی داریم که ان هم بدون لذت برای من میباشد.

دارو درمانی را برای غلبه بر افسردگی واسترس و اضطراب را انجام داده که تاثیری نداشت بلکه بدترهم شدم.
زودانزالی هم که مشکل بزرگ دیگرم است که استفاده از اسپری لذت دخول وتماس جنسی را ازبین میبرد.
از تادالافیل و اریکتو و ویاگرا هم استفاده وتاثیری نداشت.با مراجعه به متخصص غدد آزمایش تیرویید وعکس ام آرآی ازهیپوفیز یا هیپوتالاموس دادند که مشکلی نداشتم.اما تستوسترونم از حد نرمال پایینتر است که 4تا آمپول به فاصله سه هفته یکبار زدم که بدون تاثیر بود و درحال حاضر10تای دیگر را در نوبت تزریق دارم که 4تایش را زده ام.



یک دوره کپسول ویگرکس استفاده کردم که فکر کنم میل جنسی ام و بهتر کرد.لذا خواهشم معرفی دارویی برای ازدیاد وحفظ شهوت درهنگام نزدیکی و رفع مشکل زودانزالی میباشم.درضمن عوارض پایین بودن تستوسترون برای یک مرد چه میباشد؟باتشکر

پاسخ پزشک : کاهش میل جنسی در مردان اکثرا دلایل هورمونی دارد و ممکن است بعلت کمبود هورمون تستوسترون باشد همان اتفاقی که در شما افتاده است. البته دلایل دیگری هم دارد از جمله مصرف بعضی از داروها. داروهای ضد افسردگی در حدود 30 درصد موارد منجر به کاهش میل جنسی می شوند ولی نباید به هیچ وجه سر خود اقدام به قطع مصرف این داروها بکنیم. گاها مصرف این داروها برای زندگی حیاتی است. مشکل انزال زود رس شما و کمبود تستوسترون شما به راحتی قابل درمان است.

اگر فردی کمبود تستوسترون نداشته باشد و اقدام به مصرف آن بکند نه تنها در روابط زناشوئی مشکل پیدا می کند بلکه دچار ناباروری نیز می شود همان اتفاقی که برای جوانانیکه در باشگاها اقدام به مصرف این داروها می کنند، می اقتد.


برای افزایش میل جنسی چه راهکارهایی را توصیه می کنید؟

پاسخ پزشک : میل جنسی یک فرد را نیازهای وی مشخص می کند. شما نفرموده اید که چند سال دارید و تعداد روابط زناشوئی شما در هفته چند بار است و نظر همسر شما در این مورد چیست.
 کاهش میل جنسی دارای دو علت بزرگ عضوی یا جسمی و روح یا روانی است. پس از اینکه ثابت شد شما دارای کاهش میل جنسی هستید می توان با اقدامات درمانی به شما کمک زیادی کرد.


سلام خسته نباشید من پسری جوان و 24 ساله هستم اندازه آلت تناسلی من در حالت نعوظ بودن کمتر از 12 سانتی متر است . که در رابطه جنسی با همسرم مشکل آفرین شده است . من چیکار کنم .که اندازه اش بزرگ شود . خواهش میکنم کمک کنید . 



پاسخ پزشک : شما از نظر جسمی مشکل ندارید در حقیقت این انبوه تبلیغات است که به شما القاء می کند که دارای مشکل می باشید. مشکل شما با همسرتان ربطی به اندازة دستگاه تناسلی شما ندارد، مشکل در جای دیگر است باید آنرا پیدا کنید.

من مشکل جنسی دارم شوهرم تمایل زیادی برای نزدیکی نشون نمیده منم تا حدودی مغرورم تو زندگیم فقط مشکلم همینه یا خسته است یا غرورش نمیذاره .

پاسخ پزشک : شما نفرموده اید که آیا از بدو شروع زندگی مشترک دارای این مشکل بودید یا بعدها این مشکل ایجاد شده است. تعداد روابط زناشوئی را نیازهای طرفین مشخص می کند و لازم است هم از طرف مرد و هم از طرف زن به این نیازها در داخل خانواده پاسخ داده شود. اگر مشکلی در روابط عاطفی با همدیگر ندارید با مراجعه به پزشک کمک زیادی به شما می توان کرد. شوهر شما مثل هر مرد دیگری ممکن است دچار کاهش میل جنسی شده باشد. فشارهای روزمرة زندگی در میل جنسی مرد خیلی مؤثر هستند. اگر یک مردی بشدت تحت فشار باشد، از توانائی و میل جنسی وی کاسته می شود. ممکن است یک مردی بعلت داشتن یک مشکل جنسی مثلا اختلال نعوظ تمایل به برقراری روابط زناشوئی نداشته باشد که آن نیز قابل بررسی و درمان است.


من٤٥ سال سن دارم و دجار زود أنزالی هستم.حدود ٢ سال است که از کرم و اسپری های بی حس کننده استفاده میکنم ولی احساس لذتم را کم میکند. چگونه می توانم بر این مشکل غلبه کنم و این دارو ها را استفاده نکنم ضمن آنکه میل جنسی در من کمی افت کرده است.

پاسخ پزشک : استفاده از اسپری، ژل یا کرم برای به تاخیر انداختن انزال توصیه نمی شود. آن می تواند برای خود مرد و همسرش مشکل ساز باشد. آقایان باید توجه داشته باشند، که یک مرد معمولا در طی 3-2 دقیقه رابطة زنا شوئی به انزال می رسد و فیزیولوژی طبیعی مرد همین است. آگاهی از فیزیولوژی رابطة زناشوئی در مرد و زن خیلی می تواند برای زوجها کمک کننده باشد و نیاز به استفاده از این نوع مواد را برطرف می کند. در ضمن مشکل را باید درمان کرد نه تسکین. انزال زودرس به راحتی در 80-70 درصد موارد با دارو قابل درمان است.

 با سلام و احترام : 48 سال سن دارم حدود ییکسال است که در رابطه با نعوظ مشکل دارم بخصوص مدت کافی نعوظ برای آمیزش کامل و ارضاءطرف مقابل ، به پزشک هم مراجعه کردم خیلی نتیجه موثری نگرفتم لطفا راهنمایی بفرمایید

پاسخ پزشک : هر فرد مبتلا به اختلالات جنسی برای تشخیص و درمان صحیح باید به فرد متخصص در این زمینه مراجعه کند. در بسیاری از موارد، بیماران به علت نا آگاهی مدتهای مدیدی ما بین مطبها و مراکز درمانی مختلف با پاکتها دارو و اقدامات پارا کلینیکی مختلف سرگردان هستند. هر مردی که از اختلال جنسی رنج می برد، بایستی بطور دقیق تحت بررسی قرار گیرد. اولین و مهمترین قدم، اخذ شرح حال توسط پزشک متخصص در زمینة مشکلات جنسی می باشد. بسیاری از موارد با صحبت کردن با بیمار متوجه می شویم که فرد هیچگونه مشکلی ندارد و انتظارات نا درست فرد از خود ویا اطلاعات نادرستی که توسط محیط اطراف در اختیار وی گذاشته شده است، فرد فکر می کند که بیمار است.

در حقیقت هر یک از انواع مختلف اختلالات جنسی در مردان، تعریف علمی خاص خودش را دارد، که اگر فرد در چهارچوب تعریف علمی نگنجد، بیمار نیست و باید به وی اطمینان خاطر داد. بعد از اینکه مشخص شد که واقعا مردی از یک اختلال جنسی رنج می برد، قدم بعدی تشخیص دقیق نوع بیماری و علت آن است، تا بر اساس آنها اقدامات درمانی لازم صورت گیرد.

به عنوان مثال یکی از انواع اختلالات جنسی در مردان، اختلال در نعوظ می باشد. دو دهه قبل بیش از 80 درصد موارد اختلال نعوظ در مرد را به عوامل روحی روانی نسبت می دادند. ولی اکنون با پیشرفت علم و روشهای تشخیصی، در بیش از 80 درصد موارد با انجام روشهای تشخیصی مورد نیاز بیمار می توان یک علت عضوی برای اختلال نعوظ پیدا کرد.

جهت آگاهی خوانندگان محترم پایگاه خبری ، من موضوع را بیشتر می شکافم، تا راهنمای بیماران عزیز باشد. یک مردی اگر از اختلال نعوظ رنج می برد، دو تا علت بزرگ می تواند داشته باشد: علل عضوی یا ارگانیک، یعنی یک فرایند خاصی در فرد سبب اختلال نعوظ شده است، مثلا بیماری قند یا دیابت که سبب اختلال عروق در بدن شده و می تواند منجر به ناتوانی جنسی در مردان شود، و در حقیقت یکی از علل شایع اختلال نعوظ در مردان همین بیماری قند می باشد.

گروه دوم اختلالات نعوظ در مردان، مواردی هستند که منشاء روحی روانی یا به اصطلاح سایکوژنیک دارند، مثل بیماری افسردگی که در این افراد میزان شیوع اختلالات جنسی بطور قابل توجهی بیشتر از جمعیت عادی است. خود علل عضوی یا ارگانیک به سه دستة بزرگ تقیسم می شوند که عبارتند از: هورمونی، مانند افرادی که بیماری غدد درون ریز مثل تیروئید یا هیپوفیز دارند، عروقی، که در آن بعلت مشکلات سیستم عروقی یا رگهای بدن، خون رسانی به آلت تناسلی مختل می شود، مانند افرادیکه دچار شکستگی لگن همراه با ضایعات عروقی می شوند، یا افرادیکه میزان چربی خون آنها خیلی بالاست.

همانطور که خوانندگان محترم می دانند، چربی خون بالا در دراز مدت سبب گرفتگی عروق می شود. گروه سوم اختلالت نعوظ عضوی در مردان، منشاء سیستم عصبی دارند که در اصطلاح علمی به آن نوروژنیک می گویند، مانند فردیکه دچار آسیب نخاعی مثلا قطع نخاع شده است، یا فردیکه دچار بیماری MS است. هدف از ذکر مطالب فوق این است که خوانندگان محترم بدانند که اختلالات جنسی انواع مختلف دارند و بدون تشخیص دقیق، نبایستی فردی تحت درمان قرار گیرد، و تشخیص دقیق نیازمند استفادة صحیح و مناسب از اقدامات پاراکلینیک می باشد.


مدتیه از نظر جنسی سرد شدم . دلیلشو نمی دونم اما یهو تا 1-2 روز خوب میشم و شاید توی 2 روز 4تا 5 بارم رابطه جنسی داشته باشم  با همسرم اما دیگه فروکش میکنه و هیچ حسی ندارم . همه ی موارد هم رعایت میشه و رابطه جنسی نرمال و خوبی داریم اما نمی دونم چی شده 3-4 ماه مدام دچار این پروسه میشم! جدیدا هم وقتی تحریک میشم واژنم به شدت تیر میکشه و دهانه اش درد میگیره اما حین به محض شروع رابطه جنسی تموم میشه و بعدش کمی درد دارم !! راستی صبح ها وقتی بیدار میشم حالت تهوع شدیدی دارم مدت 1 ساله اینطوری شدم ! میتونه ریطی داشته باشه ؟ خلاصه نمی دونم آیا احتاج به مراجعه به پزشک زنان دارم ؟ در ضمن سابقه ی هیچ گونه بیماری خاص و زنانگی ندارم . پریود هام منظم و دقیق


پاسخ پزشک : تعدد روابط زناشوئی را نیازهای فرد مشخص میکند. مطمئنا شما وقتی نیاز دارید تمایل به برقراری رابطه زناشوئی پیدا می کنید. اگر یک قردی در طی 2 روز 5-4 بار رابطه زناشوئی داشته باشد معمولا هر قدر هم نیاز داشته باشد، این تعداد روابط نیازهای وی را برطرف خواهند کرد. اینکه شما توقع دارید که هر روز جندبار رابطه زناشوئی داشته باشید چندان مورد قبول نمی تواند باشد.


با سلام من محسن 27 ساله به همراه همسرم مدت 5/1 سال پیش ازدواج کرده ایم ولی متاسفانه در ارتباط جنسی دچار مشکل شده ایم که بصورت خلاصه عرض کنم که هیچگونه ترشحات مایعی چه قبل و چه هنگام و بعد از انجام رابطه جنسی از همسرم خارج نمی شود که خود موجب فشار به تمام نقاط بدن او می شود که بعد از ارضا شدن او (بدون خروج مایع ترشحی) تمام نقاط بدن خود را بصورت محکم فشرده بگونه ای که چند لحظه بعد بقدری خسته می شود که توانایی انجام هیچ کاری را ندارد همچنین مشکل دیگر ما مربوط به دخول آلت تناسلی می باشد که به دلیل داشتن درد از طرف همسرم به هیچ صورت امکان پذیر نمیباشد و تنها راه ارضا ما برخورد آلت های تناسلی می باشد خواهشمندم در صورت امکان راهنمایی کنید که مشکل مربوط به همسرم به چه شکلی مرتفع گردد.

پاسخ پزشک : انواع اختلالت جنسی در خانمها خیلی بیشتر از مردان و موضوع خیلی پیچیده تر از مردان است. زوجها اگر آگاهی کافی از فیزیولوژی بدن همدیگر نداشته باشند دچار مشکل خواهند شد. موقع داشتن رابطه زناشوئی موقعی دستگاه تناسلی یک خانم مرطوب می شود که تمایل به داشتن راطه داشته باشد، از داشتن رابطه زناشوئی نترسد، و رابطه عاطفی خوب با همسر خود داشته باشد. اگر یک خانمی به اکراه مجبور به برقرار کردن رابطه زناشوئی باشد، این اتفاق هرگز در وی نخواهد افتاد.

علائمی هم که در پایان رابطه زناشوئی در همسر شما اتفاق می افتند دلیل آن این است که احتمالا همسر شما به ارگاسم نمی رسند یعنی ارضاء نمی شوند و این معمولا برای خانمها خیلی ناراحت کننده است. اگر همسر شما تمایل به درمان داشته باشد به پزشک متخصص مراحعه نمائید. این را بدین دلیل عرض کردم که بردن به زور و اجبار یک فرد به پزشک هیچگونه کمکی به بیمار نمی کند.

با سلام خدمت آقای دکتر. در هنگام نزدیکی.بعد از دخول در مدت زمان کوتاهی -گاهی اوقات در کمتر از 30 ثانیه ارضا می شوم.چه کنم که این زمان طولان تر شود تا شریک جنسی ام را ارضا کنم؟

پاسخ پزشک : شما خوانندة محترم بنظر می رسد اشتباه می کنید. علت عدم ارضاء همسر شما انزال زودرس شما نیست. تعریف علمی انزال زودرس عبارت است از، انزال زودتر از دو دقیقه پس از برقراری رابطة زناشوئی. به فرض که با دارو انزال شما از30 ثانیه به5-2 دقیقه افزایش یابد. خانمها برای رسیدن به ارگاسم (ارضاء جنسی) نیاز به زمان دارند (معمولاً حدود 15-10 دقیقه). معمولاً خانمها برای رسیدن به ارگاسم نیاز حتمی به برقراری رابطة واژینال ندارند. بر خلاف مردان، خانمها در یک بار رابطة زناشوئی می توانند چندین بار ارگاسم را تجربه کنند، بدون اینکه رابطة واژینال داشته باشند. هم شما و هم همسرتان نیاز به این دارید که اطلاعات و مهارتهای زناشوئی خود را بهبود بخشید. امروزه در 80-70 درصد موارد می توان انزال زودرس را بطور مؤثر توسط دارو درمان کرد.

سایز الت تنا سلی مرد در حا لت ارکشن چقدر باید باشد؟نامزد من 48 سا له هستند و در حالت ارکشن حد اکثر 7 سانت است میخواستم بدونم سایز نرمال چقدر باید باشه؟و برای کو چکی درمان چیست؟و دایمی میباشد؟و اینکه کو چکی الت مرد میتواند مشکل جنسی بو جود بیاورد؟درمان دایمی میباشد؟ممنونم

پاسخ پزشک : بنظر می رسد که نامزد شما نیازمند بررسیهای بیشتر باشند. تنها راه درمان موثر در این سن ممکن است جراحی باشد.

آقای دکتر مشکل من کوچکی و لاغری آلت جنسی می باشد لطفا مرا راهنمایی بفرمایید و درمان علمی می خواهم . سن 27 سال آندازه آلت در حالت بلند شده 10 سانت قطر باریک سوال دوم بزرگی زیاد بیضه راست بدون درد و کوچکی و شل شدگی بیضه چپ همراه با درد موقع دست زدن آیا بیضه من مشکلی دارد؟

پاسخ پزشک : اندازه دستگاه تناسلی مثل قد و وزن در افراد مختلف متفاوت است و غیر قابل تغییر می باشد. جالب است که تا یک دهه قبل اندازه دستگاه تناسلی مردان اصلا در جامعه مطرح نبود امروزه با انبوه تبلیغات واهی به مردان القاء می کنند که دارای مشکل هستند و جهت برطرف کردن مشکلشان هم انواع دستگاهها و داروها را پیشنهاد می کنند. اگر یکی از بیضه های شما بزرگ شده است حتما نیاز به بررسی دارید.


 باسلام بنده 34سال سن دارم وبه مدت 9سال است که ازدواج کرده ام .بنده هنگام نزدیکی باهمسرم بسیار زود ارضاءمیشوم از اول هم این مشکل برای من وجود داشته .دکتر پیشنهاد چه دارویی را برای رفع این مشکل میکنند .باتوجه به اینکه بنده به هیچ نوع بیماری هم دچار نیستم.وایا دارویی هست که از داروخانه بدون نسخه پزشک بتوان ان را تهیه کر یاخیر؟

پاسخ پزشک : اول باید مشخص شود که آیا شما انزال زودرس دارید یا نه و اگر شما این مشکل را داشته باشید ابتدا دارو درمانی توصیه می شود.


همسرم سرد مزاج است و علاقه ی بسیار کمی به رابطه دارد دائم میگه اذیت میشم

پاسخ پزشک : سرد مزاجی در خانمها یک مشکل نسبتا شایعی است. اگر مشکلی در رابط عاطفی با همدیگر ندارید و همسر شما تمایل به درمان دارد، شما از مراجعه به پزشک متخصص سود می برید.

برای درمان پرموئی از قرص دیان استفاده میکنم آیا برای پیشگیری از بارداری هم موثر است؟ در صورتی که موثر باشد اگر یکشب سر ساعت مشخص شده اش نخورم آن ماه باید جلو گیری کنم؟


پاسخ پزشک : آن از بارداری هم جلوگیری می کند. در صورت فراموش شدن یک نوبت اگر تا 12 ساعت یادتان افتاد دارو را مصرف کنید و گرنه منتظر موعد دوز بعدی باشید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شیما ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    5 2
    حدود یک هفته است به خانه بخت اومدم فقط شب عروسیم تونستم تماس جنسی داشته باشم بعد اون هر چه سعی میکنیم نمیشه واژن من خشک ؛هرچقدر هم همسرم تحریکم میکنه لیز نمیشه بعد الت همسرم به داخل واژن من وارد نمیشه خیلی میترسم همسرم خیلی سعی میکنه حتی سر الت هم به داخل واژن هم نمیره چکار کنیم
  • علی ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    53 11
    با سلام من ۲۴ سالمه و میل جنسی زیادی دارم بعضی روزا تا ۳ بار هم نیاز به تخلیه منی دارم. ایا میل جنسی زیاد دلیل بر بیماری است؟ با سپاس فراوان
  • علی ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    2 2
    من بعد از کارای ...با همسرم دقیقاً بعد از انزال کامل بعد از منی از م دو سه قطره خون میاد بیرون البته وقتی هایی که از همسرم مثلاً یک هفته .. را انجام ندادیم بیشتره یه وقتایی هم اصلاً نیست رفتم سونوگرافی گفتند که التهاب خفیف پروستات دارم یک کمی هم واریکوسل خفیف بیضه راست اما بیضه چپم درد می کنه بعضی وقتا و نیز احساس می کنم کمی پروستاتم تحریک میشه قرص هم برای شل شدن ماهیچه های پروستات و نیز آنتی بیوتیک مصرف می کنم اما ماه رمضان بجای هر 12ساعت هر24ساعت میصرف می کنم می خواستم بدونم مشکل من جدی است؟ علائم بیماری خطرناک را دارم؟ از سرطان هم می ترسم اما میگن سرطان درد نداره اما من درد دارم آزمایش خون هم گلبول های سفید کمی نشان داد اما بعدش رفع شد و کاملاً منفی نشان داد بنظر شما الان بهترین کاربرای من چیه؟ با همسرم آمیزش را انجام بدم یا ندم دکتر می گفت طبق یافته های جدید بده چون التهابو کم میکنه اما قبلاً همه می گفتند نده چون باعث تحریک پروستات میشه خواهشاً راهنمائی بفرمائئی ازاینکه بی پرده صحبت کردم معذرت می خوام چون ناچار بودم ببخششید
  • محمد رضا ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    23 4
    با سلام و خسته نباشید.24 ساله هستم و مشکل کجی آلت تناسلی دارم.میخواستم بدونم بهترین و موثرترین روش درمان که عارضه نداشته باشه چیه و آیا استفاده از دستگاه اکستندر برای درمان کجی موثره؟ با تشکر
    • محمد رضا ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
      14 4
      با سلام و خسته نباشید.24 ساله هستم و مشکل کجی آلت تناسلی دارم.میخواستم بدونم بهترین و موثرترین روش درمان که عارضه نداشته باشه چیه و آیا استفاده از دستگاه اکستریوم برای درمان کجی موثره؟
  • مریم ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    38 9
    با سلام دختری 25 ساله هستم.چند ماه هست که نامزد کرده ام. با همسرم تصمیم به انجام اولین سکس مان گرفتیم.من قبلا هیچ نوع رابطه جنسی نداشته ام اما حرف ها و مشخصاتی که همسرم درباره دخترانی که سکس را تجربه کرده اند(حتی سکس مقعدی) بسیار نگرانم کرده است. همسرم می گوید حتی اگر دختر باکره باشد و کسی دست به سینه او زده باشد شکل سینه اش تغییر می کند. و مشخصات دیگری مثل پف کردن صورت/بزرگ شدن ران ها و باسن/تغییرات نوک سینه بیرون زدن و بزرگ شدن قسمت قهوه ای دور آن و افتادگی سینه/ شکل اندام من از همان کودکی توپر بوده و باسن نسبتا بزرگی دارم. سوال من از شما این هست که آیا واقعا تغییرات هورمونی بعد از ارگاسم حتی بدون از دست دادن بکارت باعث تغییرات فیزیگی میشود؟وتعییراتی که ذکر کردم واقعیت دارد؟
  • ماجده ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    67 12
    با عرض سلام خسته نباشین ...همسرم25 سالشه وقتی میخواد بخوابه التش بلند میشه تا اینکه چشمش رو میبنده التش بلند میشه ....همیشه مینطوره یعنی 4 ساله ازدواج کردیم اینطور هست میشه بپرسم ببرا چی هست ؟؟؟؟ باتشکر
  • AMIR.M ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    8 2
    من جوانی ساله هستم و حدود یک سال است که بعد از ارضا شدن الت و بالای الت من درد شدید میگیرد میخواستم بدونم مشکلم حاده یا نه و باید پیش چه دکتری بروم
  • AMIR.M ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    24 3
    من جوانی ساله هستم و حدود یک سال است که بعد از ارضا شدن الت و بالای الت من درد شدید میگیرد میخواستم بدونم مشکلم حاده یا نه و باید پیش چه دکتری بروم
  • سمیر ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    30 8
    با سلام .بعد از اتمام مقاربت خانمم خیلی سردشان میشود ایا این عادی میتونه باشه و چرا سردشان میشود ؟؟؟؟؟
  • مهرداد ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    34 6
    سلام یک ساله ازدواج کردم و هیچ مشکلی نیست اما وقتی تا انتهای آلت وارد میکنم سر التم درد میگیرد؟ این برخورد و درد طبیعی است؟ این درد موجب میشود تا از نعوذی خارج شود. راه کار چیست؟ برخورد با کجاست؟ با رحم؟ چون دیگر پرده ای درکار نباید باشد حتی اگر ارتجاعی باشد این درد غیر طبیعی است درسته؟ مرسی
  • محمدرضا ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    59 15
    سلام آقای دکتر در حالت عادی طول آلتم بین 1 تا دو سانت است و وقتی بزرگ میشود کمتر از 8 سانت میشود در بچگی تصادفی داشتم احساس میکنم ممکنه تاثیر گذاشته اما در کل نظر شما برام مهمه سنم 32 هستش ازدواج کردم دوتا بچه هم دارم همسرم همیشه شاکیه چکار کنم ممنون میشم کمک کنید تو شهر ما مثل شما نداریم
  • محسن ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    5 1
    با سلام.21 ساله هستم و تا حالا جنب نشدم.همچنین تا سن 20 سالگی خودارضایی نکردم...لطفا کمک کنید،باید به چه متخصصی مراجعه کنم؟؟؟
  • hs ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    70 9
    سلام من 27 سالمه من در زمان برقراری رابطه آلتم راست و سفت نمیشه ولی در هنگام خودارضایی مشکلی ندارم ممنون میشم اگه داروی گیاهی و شیمیایی یا راهنمایی بخصوصی که کمک کنه بدید
  • وحيد ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    18 6
    سلام چند وقت هست كه بعد از انزال خيلي يخ ميكنم تاحدي كه ميلرزمو فكم بهم ميخوره دليلش چي ميتونه باشه
  • مهدی.. ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    44 6
    سلام.من حدود ۵..۶سالی هس ک دچار استمنا بودم و الان ترک کردم احساس میکنم نخاعم اسیب دیده سوال من اینه ک اگر ازدواج کنم بر اثر نزدیکی نخاعم بهتر میشود یا بدتر و یا فرقی نمیکند؟باتشکر از شما
  • ساسان ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    2 0
    باسلام وادب خدمت دکتر عزیز. واژن خانم بنده خیلی سرده و ارضا نمیشم. لطفا بگید باید چیکار کنم.{لطفا خصوصی} تشکر
  • فریبرز ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 1
    با سلام بنده مشکلی که دارم اینه که اخیرا" موقع سکس یکی از بیضه های من بالاتر از دیگر قرار گرفته و به داخل شکمم میره. از این وضعیت احساس ناراحتی میکنم. مشکل بنده چیه؟
  • ناشناس ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
    سلام من سوالی دارم ممکن است آلت تناسلی مرد درحدود ۴۰سانت باشد؟لطفا جواب بدید
  • مولایی ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    4 5
    سلام . من ۲۴ سال دارم التم دیر ب نعوز میرسه راحل زود نعوز چیست ؟
  • حبیب ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    21 4
    من بعد از انزال نوک آلتم تقریبا مقداری قرمز و باد میکنه وبعد از سه چهار ساعت به حالت عادی برگرده علتش چی ميتونه باشه
  • ZOHRE ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    33 13
    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما. من دختر 21 ساله هستم من وقتی با شوهرم نزدیکی میکنم و ارضا میشوم چشمهایم درد و سوزش میگیرد . ایا علت خاصی دارد و یا اینکه مورد خاصی نیست لطفا راهنمایی کنید. با تشکر
  • سعید ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    18 3
    سلام من وقتی ترک سگار میکنم سر الت تناسلیم چروک میشه و پوست دور ختنگاهم نازک میشه علتش می تونه چی باشه ؟
  • امیر ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
    11 9
    الت من کمی کج است ایا مشکلی دارد ولی فک نکنم 30درجه باشد کمتر از ان است
  • نیازی ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    13 7
    با سلام...من پنج ساله ازدواج کردم و چند ماهی است که منتظر بچه هستیم ولی همسرم از ابتدای ازدواج در برقراری روابط جنسی بسیار ضعیف بود...آزمایش داد ولی از نظر پزشک مشکلی نداشت..احساس میکنم خودش دوست نداره و این امر بسیار باعث آزار من شده است...فرصت رو برای بچه دار شدن از دست میدهیم...استرس و اضطراب من بالاتر میرود و برای شوهرم حتی ذره ای اهمیت ندارد...در حالت عادی تا یک ماه هم نیاز به برقراری ارتباط ندارد...آیا او مشکل روحی یا سرد مزاجی حاد دارد؟
  • مرضی ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    33 6
    سلام .شوهر من ۵۵ سال سن داره.چند وقتی هست موقع نزدیکی تحریک میشه .آلت سفت میشه و دخول میکنه بعد از چند دقیقه از نزدیکی که باید ارضا بشه متاسفانه نمیشه.آلت بدون خارج شدن مایع منی نعوظ رو از دست میده
  • رامین ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    55 8
    با عرض سلام خدمت استاد و دکتر بنده یه مشکلی که دارم التم همیشه نعوظ هس یعنی خیلی وقتا ذوقتی از خواب بیدار میشم یا با یکی یکم احساسی میحرفم الان نامزدم وقتی خونشون میرم وقتی میبینمش یا میحرفیم اصلا کلا ابروم میره در صورت امکان راهنمایی کنین با تشکر
  • nefis ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    38 11
    ,مگه ممکنه که ۴۰سانت باشه ، اشتباه نمیکنی؟
  • آرش ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    1 1
    با سلام.من چهارده سالمه و سایز الت من هم ۱۴ سانتی متر هست.آیا این سایز برای سن من بزرگ هست یا نه؟ یه سوال دیگه هم داشتم:آیا نزدیکی یک بار در ماه برای طرفین خوب هست یا نه؟ لطفا به سوالم جواب بدین با تشکر
  • Nooshin ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    19 9
    با سلام و وقت بخير سوالي كه از خدمتون داشتم اينكه من حدودا ٤ماه از عمل لاپاروسكوپيم ميگذره كيست آندومتريوز در تخمدان راستم داشتم بعد از اين مدت الان تقريبا سه باره كه در خواب هنگام جنب شدن درد شديدي در ناحيه رحم و تخمدانم ميپيچه كه با درد از خواب بيدار ميشم و اينكه من مجرد و باكره هستم. ميشه علت درد واسه عملي كه كردم باشه اگه راهنماييم كنيد ممنون ميشم.
  • شروین ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    5 1
    سلام،با ارز ادب من یک سوالی داشتم ،من آلت تناسلی ام 13 سانتی متر است و چهارده سالم است میخواستم بدونم آیا کافی است؟
  • مهدی ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    24 8
    سلام...بعضی از صبح ها موقع بیدار شدن التم نعوظ ندارد...مشکل چیست و راه درمانش مختصرا چه میباشد؟ ممنونم
  • abolfazl ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    11 4
    عالی
  • amir ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    با سلام من امیر هستم من ۱۸سال سن دارم ولی طول آلتم از ۹سانت بیشتر نیست چه کار کنم ممنون
  • baran ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    1 1
    سلام بعضي وقت ها به هنگام دخول خيلي سردم ميشه دليلش چيه?
  • baran ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    42 16
    سلام بعضي وقت ها به هنگام دخول خيلي سردم ميشه دليلش چيه?
  • موسی ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    1 1
    با سلام. من بر اثر یک استرس شدید ک به شب داشتم صبح ک از خواب بیدار شدم آلتم کوچک و سرد شده بود و از آن ب بعد نعوظ کامل ندارم و قدرت دخول ندارد و سرد هستن
  • پریسا ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    1 0
    با سلام خسته،نباشید ی سوالی داشتم اینکه من مجردم دخولم ندارم ولی،موقع ارضا شدن حالت تهوع میگیرم میخواستم بدونم دلیل خاصی داره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید؟!
  • شيرين ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    39 15
    سلام،مدت چهار ماه است كه عقد كرده ام،همسرم مرد خوبيست،منتها بسيار احساساتي ست،من از نظر احساسات،سرد هستم،بعضي وقت ها حس ميكنم به او علاقه اي ندارم،انتخابم عاقلانه بود ،با اين اميد كه بعد ها عشق بوجودمي آيد قبول كردم ،اما بعد از گذشت چهار ماه هيچ نشانه اي از عشق در خود نميبينم،نميدانم چه كار كنم،لطفا راهنمايي بفرماييد
  • علي ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    17 6
    سلام من از بعد بلوغ متوجه دانه هاي سفيد روي كل التم شدم ولي بي درد و خارش و سوزش و ٢-٣ تا جوش ريز زير قسمت مثلثي التم تو رو خدا الان جواب بدين و نگين برو دكتر ايا احتمال داره سرطان باشه؟؟
  • شاهین ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    17 6
    سلام این اتفاق برای اولین بار تو زندگیم افتاده اونم تو سرالتم هنگام ادرار بدجوری خارش سوزش داره علت چیست آیای بیماری خطرناکی هستش ممنون از شما
  • سینا ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    30 5
    سلام من 28 سالمه. مدت 1 سال است که ازدواج کردم. اوایل رابطه جنسی من و همسرم نرمال بود ولی نمیدونم چرا حدود 3 ماهه من از انزال هیچ لذتی نمی برم . البته من واریکوسل نوع 2 هم دارم می خواستم ببینم مشکل چیه با تشکر
  • شيدا ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    96 11
    با سلام من ٧ ساله ازدواج كزدم اوايل هسچ مشكلي نداشتم اما ٢ سال است كه موقع رايطه وقتي شروع ميكتيم شوهرم التش بلند ميشه ولي بعد از چند دقيقه ميخوابه و نميتونيم رابطه داشته باشيم ، علت چي ميتونه باشه
  • فردین ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    38 4
    سلام من 26 سالم است مدت چند سال است که آلتم در زمان نزدیکی سفت نمیشود ومجبورم که از دارو های تقویت جنسی استفاده کنم آیا این مشکل قابل درمان است یانه؟ لطفا راهنماییم کنید
  • عزت ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    50 14
    با سلام. من 20 سال سن دارم و مجردم اندازه الت من در حالت راست حدود24 سانت است ایا این خوب است یا خانم ها قادر به تحمل الت من هستند یا نه
  • حسین ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    با عرض سلام. من 26 سالمه و یک ماهه ازدواج کردم.موقع نزدیکی هر کاری میکنم.خانومم هر کاری میکنه آلتم سفت نمیشه و یا اصلا بلند نمیشه. دارم دیونه میشم. لطفا راهنماییم کنین.
  • افشین ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    35 7
    سلام خدمت اقای دکتر من 25سالمه از همون بچگی به جوراب نازک و پاهای خانم ها حساس بودم و الانم هنوز این عادتمو نتونستم ترک کنم تو هر رابطه جنسی ک تا بحال داشتم با این 2مورد شهوتی شدم میخواستم بدونم مشکلی برام ایجاد نمیکنه? سوال دومم آلت تناسلی من انحراف داره به سمت چپ چکار باید کرد?آیا ربط ب بزرگی آلتم داره چون بزرگه
  • حسین ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    62 15
    من امروز با نامزدم نزدیکی داشتم و همسرم بعدازظهر خونریزی داشت الان موندیم که ایا پرده بکارت همسرم پاره شده یانه و خونریزی مربوط به چیز دیگه ای هستش لطفا راهنمایی کنین
  • Mohanmad75 ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    1 1
    سلام آقایه دکتر مدتیه نکه آلته تناسلیم چروک و سفیدک زده وسط نکه آلتمم یه لکه سیاه به اندازه عدس زده اگه بگین مشکلی که دارم چیه سپاسگذارم 20سال دارم مرد آیا ممکنه یه بیماری داشته باشم .
  • Hesam ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 2
    با سلام خدمت شما من ۱۷ سال سن دارم و الت من در حالت نعوظ ۱۱ سانت هستش میخواستم ببینیم بازم جای رشد داره یا اگه نه اندازه مناسبی داره یعنی بعده ازدواج مشکلی برام پیش نمیاد؟
  • مرتضی ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    باسلام من هنگام نزدیکی با همسرم التم بلند نمیشه حسی ندارم نمیدونم چکار کنم ممنون اگه جواب بدید
  • امیر ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    34 8
    سلام آقای دکتر من 29سال دارم . روی کلاهک و پوست آلت تناسلیم خیلی چروک افتاده. میخام بدونم میشه با کرم یا کار خاصی این چروک هارو کم کرد. چه راه درمانی برای رفع مشکل پیشنهاد میکنید؟
  • پریسا ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    سلام من دختر 19 ساله ای هستم و تا به حال رابطه جنسی نداشتم،اما از واژنم شاهد خروج هوا هستم و این مسئله من را نگران کرده،میشه توضیح بدید که علتش چی میتونه باشه؟
  • مهران س ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    44 16
    سلام من 38 سالمه چند ماهی با یک خانم مطلقه رابطه دارم و کلا رابطه جنسی ما سه چهار بار بیشتر نبوده ولی با همسر خودم نمیتونم رابطه برقرار کنم نه که نشه بلکه اصل هیچ حسی ندارم نعوظ به سختی ایجاد میشه و زودم از بین می ره میخواستم راهنمايم کنید.
  • حامد ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    6 5
    جالب اما کاسی های خود را داشت اگر به همراه تصاویر بیان شود بهتر نخواهد بود
  • عرفان ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    24 10
    سلام.میخواستم بدونم علت کوچک بودن سرالت چیه
  • عليرضا ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    15 5
    سلام ميخواستم بپرسم من داراي زود انزالي شديد هستم وكمتر از ٢٠ ثانيه انزال ميشم بايد پيش كدام متخصص بريم در هيچ يك از جواب هاي دوستان نگفتيد پيش مدام دكتر بايد رفت اگه بگين ممنون ميشم جواب حداقل امكان به ايميلم بفرستيد تشكر ممنون ازتون بابت سايت خوبتون
  • مهديس ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    38 8
    سلام من همسرم هنگام رابطه جنسی التش بزرگ ميشه ولي راست نميشه ميخواستم بدونم اين مشكله يا نه
  • علی ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
    29 5
    سلام . خسته نباشید من ۱۹ ساله ازدواج کردم ۵ساله پیش عمل وازکتومی انجام دادم قبلا من این جوریم نبودم و بعد از۱ سال بعدازظهر عمل هفته ای ۲بار تحریک جنسی می شوم ولی التم همیشه خوابده ۱۰ دقیقه با التم ورمیرم تا التم راست میره و این کار من و همسرم را آراز میدهد خواهشمندم مرا یاری فرماید
  • مهیار ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    79 20
    سلام من نوجوان 16ساله هستم من مشکل نرمی آلت تناسلی پیدا کردم یعنی آلت تناسلیم نرم شده و بزرگ نمیشه چون تازه بعد از این موضوع خودارضایی رو گذاشتم کنار میخواستم بپرسم آیا خوب میشم یا چیکار کنم خوب شم؟
  • علی ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    54 11
    سلام آقای دکتر؛من ۴۰سالمه وازمشکل بزرگی آلت تناسلی وبیضه هام رنج می برم،حدود۲۰سال پیش که به خاطرهمین موضوع به پزشک مراجعه کردم،تشخیصش واریکوسل بود؛امامشکل بزرکی بیضه هام وآلت تناسلیم حل نشده به طوری که حجم بزرگی آنهاحتی ازروی شلوارهم نمایان است.میخواستم بدونم برای این مشکل درمان وراه کاری وجودداره یانه؟
    • ALI ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
      33 8
      اینجا پاسخ داده نمیشود
  • حیدری ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
    13 6
    خیلی برنامه عالی است.
  • حیدری ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
    17 5
    خیلی برنامه عالی است.
  • برزو ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    3 4
    من مشکل بزرگي آلت دارم يعني 19 سانتي متر بطوري که نامزدم خيلي با اين موضوع مشکل داره و هر موقع که بهش پيشنهاد ميدم ترس وجودشو ميگيره.واصلا تمکين نميکنه. اولا ميخواستم بدونم راهي برا کوچک کردن آلت وجود داره؟ دوما:اگه راهي وجود نداره بگين من چي کار کنم تا اون راضي به سکس بشه؟ واقعا با اين مشکل بايد چي کار کنم چون ميترسم هميشه اوضاع به همين منوال بمونه.با تشکر.
  • میلاد ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 0
    سلام. من 18سالمه هیچ دردی در بیضه هام ندارم وهیچ سیاهرگی هم ندارم ولی بیضه سمت راستم کمی بزرگتر و پایین تر از بیضه سمت چپ است وبیضه چپ حدود 5_6میلی متر بالاتر از بیضه راستمه.
  • یاسر ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    با عرض سلام وخسته نباشید به آقای دکتر.اقای دکتر من یه بیماری دارم که به شدت اذیتم میکنه و اون اینه که من به هنگام ادرار نوک التم به مدت محدودی میسوزه.یعنی به هنگام ادرار چند قطره اول به شدت منو اذیت میکنه که انگار میگی داره نرمه شیشه از التم بیرون میشه ولی بعدش سوزش هیچی میشه به اندازه ای که خیلی کم کم سوزش هست.آیا این همون سوزاک هست؟برای درمانش باید چکار کنم؟خیلی اذیتم میکنه.دکتر لطفا کمکم کن چون شما فقط میتونی راهشو بگی.منتظر جوابم
  • Mino ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    2 0
    سلام,من برای رابطه جنسی تمایل دارم اما در حین رابطه هیچ حس و لذتی ندارم,ارضا میشم اما خودم حس نمیکنم زمانیکه منی خارج میشه,مشکل از کجاست؟؟؟
  • مجید ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    35 12
    سلام . من برای کار مدتی از همسرم دور میشم تو این مدت همسرم علاقه شدیدی به رابطه جنسی دارد ولی زمانی که پیشش هستم این رابطه را یا بیان نمیکنه یا خیلی کم است چکار کنم آقای دکتر
  • majid ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    26 6
    سلام آقای دکتر آلت من یکم به سمت چپ کج هستش علت چیست و روی آلت تناسلی من یک بر جستگی به وجود اومده که در هنگام نعوذ خیلی واضح هستش بگم که این برجستگی چند سال پیش یکم کوچیک بود ولی حالا بزرگ شده این چه بیماریه علتش چیست لطفا کمکم کنید به سوال من پاسخ بدهید ممنون
  • علی ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    0 0
    سلام علی هستم 21ساله به تازگی ازدواح کردم ودر دوران عقد هستم بعد لمس کردن همسرم درد زیادی در بیضه هام ایجاد میشه و متورم میشه اگر میشه درمانی بهم بدید چون کاملا نمیتونم در این دوران ارضاء کامل داشته باشم چگونه از این درد رهایی پیدا کنم
  • محمد ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    سلام میل جنسی زیاددارم اما بمحض انجام کارالتم کلامی افتد سنم57سال است ازاین مسئله هردوی ما رنج میبریم زنم 16سال ازمن بچه تراست 5الی6ماهی است این اتفاق ناگهانی برایمان رخ داده است لطفا کمکمان کنید ممنون میشم محمدازکرمان
  • سید عبدالوهاب ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    27 6
    سلام من 28 سالم خیلی ساله خودم.ازجا می کنم الت کم اب میاد بدون فشار وغلیز نمی شود چکار کنم
  • عباس ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    19 1
    يكى از رگ هاى بيضع ام باز شده بود عملش كردم ، الان حدود شش روز ميگذره از عملم ولى التم حس بلند شدن نداره ، خواستم ببينم مشكلى داره؟
  • رضا ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    سلام 19سال دارم التم هنگام شل بودن خیلی کوچکی 4سانت ولی وقتی راست میشه 15سانت میشه باید چکار کنم اگه میشه جواب رو به جی میلم ارسال کنید
  • esi ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    34 6
    با سلام،من ۲۸سالمه.چند وقت پیش به خاطر رگ سیاتیک دچار مشکل در راه رفتن شدم،که با زالو درمانی مشکل من رفع شد ،والان مدتی است ازدواج کرده ام و در حین رابطه جنسی الت تناسلی من شل و سفت می شود.چیکار باید بکنم
  • Essi8 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    15 2
    با سلام و خسته نباشید .من مدتیه الاتم زمان نعوظ و در حالت نعوذ بسیار درد دارم و الان کم کم متوجه شدم دوروبر سر الاتم بنفش رنگ و ب طرف چپ کج داره میشه و پوست الاتم کشیده شده و دقیقا مثه ی نایلون که از دو طرف بزور بکشیش و و اون قسمت نایلون ک کشیده شده مشخص بشه پوست الاتم دقیقا اینجوری شده و خط کشیده شده پوستش معلومه و انگاری این پوست برای الاتم تنگه و بدنه الاتم در پوستش زیاد فشار به پوست الاتم میاره خواهشا کمکم کنید ...سپاس گذارم
  • سامی ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    سلام.من 32 ساله هستم و مادر یه پسر 2 ساله..الان 12 ساله ازدواج کردم که 6سال تو دوره عقد بودم..الان مشکلم اینه که همسرم سرد شده و دلیلش اینه که موهای بدنم اذیتش میکنه چون زبره..و من جدیدا درمان لیزر و شروع کردم..فقط مسخواستم بدونم واقعا این همه تاثیر گذاره زبری پوست؟و اینکه حتی خیانت هم کرده و میگه دلیلش اینه که نمیتونه بهم نزدیک بشه چون ضد حاله
  • سعید ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    ممنون از کمکهایتان من ۲۹ سال دارم و نزدیک ۲سال هست که هیچ حسی در الاتم ندارم هر از گاهی احساس نیاز میکنم ولی به ندرت در حالی که ۲ سال غبل خیلی پر انرژی بودم
  • مهدی ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
    0 1
    با سلام آلت تناسلی من دیگه مثل سابق سفت و بلند نمیشه چکار کنم. 5 ساله که ازدواج کردم بچه هم دارم البته بیماری تیروئید هم دارم چکار کنم؟
  • محمد ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
    0 0
    س.بعد از استفاده از اسپری تاخیری آلتم تحریک نمیشه و در نهایت دخولی صورت نمی گیره علتش چیه؟باتشکر
  • گلستان ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
    0 0
    عالی بود
  • گلستان ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
    0 0
    عالی بود
  • Armin ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
    0 0
    سالام ...من پسری 16 ساله هستم....وقتی آلتم سیخ میشه به سمت چپ انحراف پیدا میکنه یا روش درمان داره؟؟؟ آیا باعث درد برای زن آیندم میشه؟؟؟
  • علی وثوقی ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
    38 7
    من چندسال پیش برای بزرگ شدن آلت از روش پنیمور استفاده کردم ولی بعد از چند بار متوجه بی حسی التم شدم بطوریکه التم را مثل قدیم حس نمیکنم و به سختی به انزال میرسم و مثل قدیم لذت بخش نیست و زمانش کم است .موقع ادرار هم این بی حسی وجود دارد و هم منی ام و هم ادرارم کمه به سختی خارج میشوند .تو سایتی خوندم که اعصاب التم دچار آسیب یا قطعی شده .ایا راه درمانی وجود دارد یا خیر ؟ با این قضیه چطور باید کنار آمد ؟ ممنون
  • محمود ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام آقای دکتر آلت تناسلی من بلند نمیشود و مایعی هم از آن نمیاد، من چه بیماری گرفتم وآیا قابل درمان است؟
  • amir ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
    2 2
    سلام اقای دکتر من 16 سالمه صبح که از خواب بیدار میشوم التم راست هست این کار هر روز تکرار میشود وخیلی رنج میبرم لطفا کمکم کنید
  • فرهاد ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    1 0
    با سلام و خسته نباشید من همه سوال و جوابهای دوستان رو مطالعه کردم در مورد زود انزالی که شما می فرمایید که اول باید مشخص شود زود انزال هستید توضیحی ندادید چون خود فرد میگه در 30 ثانیه ارضا میشه این یعنی زود انزالی نیست ؟ من هم مشکل زود انزالی دارم اما نمیدونم که باید چیکار کنم و از چه داروی استفاده کنم از اسپر و کرمهای تاخیری و کاندوم هم استفاده میکنم اما لذتی نمیبرم خواهشم میکنم ی داروی پیشنهاد بدین ممنون میشم ؟
  • مهتاب ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
    2 0
    سلام.مرسی از سایتتون.من 3 ماه میشه که ازدواج کردم .ولی شوهرم نتونسته منو به ارگاسم برسونه.چون 5 دیقه و حتی کمتر که دخول صورت میگیره ارگاسم میشه و بعد التش می خوابه.و من در اوج تحریک کارم نصفو نیمه می مونه و هیچ لذتی نمیبرم.بعد از ارگاسم التش کوچیک میشه و نرم.و نمی تونه بلافاصله ادامه بده تا من هم لذت ببرم.باید چی کار کنم؟لطفا راهنمائیم کنین
  • علی ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    79 8
    سلام.آلت تناسلی من بیشتر وقتا در حالت نعوذ هست و اذیتم میکنه با کوچکترین فکر یا حرف زدن با جنس مخالف سفت میشه ممنون میشم کمکم کنین
  • رضا ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    24 3
    سلام بنده حدود ۲ سال خود ارضایی میکردم و ۲ ماهم هست ترک کردم فقط میخواستم بدونم اندازه آلت و بیضه هایم که مقداری بزرگ شده اند به حالت اولیه برنیگردد و کوچک میشود ؟
  • امیر علی ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    24 7
    سلام . اگر قسمتی از پوست التم پاره بشه چه کاری باید بکنم . ممنون میشم کمکم کنید
  • Nili ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    61 11
    سلام ..من و همسرم الان 5ساله ازدواج کردیم .در اوایل زندگیه مشترک رابطه زناشویی بدون مشکل داشتیم اما الان حدود یک سال هست که همسرم برای برقراری رابطه بهانه گیری میکنه و با اصرار بنده هر ماه یکبار رابطه داریم..و حدودا مدتیه که بین رابطه دچار اختلال در نعوظ میشه و الت تناسلیش شل میشه که این موضوع من را خیلی نگران و عصبی میکنه.لطفا راهنمایی کنید با سپاس!همسر بنده 28ساله خودم 26سالمه
  • لیلا ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    57 15
    سلام لیلا هستم ۱۹ ساله تو اولیین رابطه با همسرم ارزا نشدم الان تقریبا دو روز میگذره و یه حسی اذیتم میکنه انگار یه چیزی درونه رحمم هست میخواستم بدونم باید با خودارزایی این مشکلو حل کنم یا چاره اش چیه؟
  • امیر ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    46 9
    سلام من ۱۵سالمه هست و ۳ساله ک خود ارضایی میکنم . چند تا سوال دارم لطفا جواب بدین خیلی نگرانم. ۱:بیضه سمت چپم حدود۱ساله بزرگتر از بیضه سمت راستم و بیضه چپم اویزون تر از بیضه سمت راستمه ایا مشکلی هست؟ـ ۲: چند تا (۲۳-۳۰)تا چیز هایه سفید مانند شبیه جوش بالایه بیضه هایم قرار دارد چیزی شده ایا؟ ۳:بیضه هایم بی دلیل درد میکنند ایا چیزی شده ؟ ۴:التم در هنگام نعوض (شق کرده)به بالا می اید چیزی شده؟ ۵:اندازه نرمال الت تناسلی فردی ۱۵ساله چند است؟
  • ... ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    83 20
    سلام دکتر.واقعا از حرفی که میخوام بزنم خجالت میکشم... نمیدونم چطور باید بگم.ولی من 14ساله که بودم بخاطر شرایطم تحریک میشدم و باعث خودارضایی من میشد.تا اینکه چن وقت پیش فهمیدم ناحیه تناسلی ام شل و افتاده شده.از کارام واقعا پشیمونم الان دختری 18 ساله هستم.ایا راهی هست تا ناحیه تناسلی ام از شکل الانش دربیاد و کوچک و سفت بشه؟ اگه میشه جوابمو بدین چون استرس دارم و بخاطر این موضوع خواستگار های زیادی رو رد کردم.چون این موضوع باعث خجالتم از طرف مقابل میشه
  • التاز ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
    51 11
    سلام من ٢٤ سالم هست و الان ٤ ساله كه ازدواج كردم. موقع ي نزديكي خيلي واژنم خيس ميشه از همون ابتدا جوري كه كلافم ميكنه و همسرم ناراضي هست و باعث ميشه خجالت بكشم . ميدونم كه تا يك اندازه طبيعي هست ولي اين خيس شدن زياد باعث سردي رابطمون شده. حتي چند بار بهم گفت حتما مشكلي هست وگرنه اينقدر خيس شدن دليلي نداره. نميدونم چيكار كنم. آيا دارويي هست كه بتونم كنترولش كنم؟!
  • Ali ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    41 8
    سلام من 27 سالمه 7ماهه نامزد کردم. بعد از 1 بار ارضا شدن دیگه التم سفت نمیشه برای حل این مشکل چیکار باید بکنم ؟
  • هانی ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    71 32
    سلام نامزدم الت تناسلیش 22سانته حالا من میترسم بعدا نتونیم رابطه جنسی داشته باشیم من جثه ریزی دارم ایا اندازه واژن ربطی ب جثه هم داره ؟و یا من میتونم با این اندازه ی رابطه خوب داشته باشم ؟ممنون میشم جوابمو بدین
  • پویا ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
    51 8
    سلام من بیست و هشت سالمه و نعوظ بسیار کمی دارم یعنی چند ثانیه سفت میشود و دوباره شل میشود در نزدیکی مشکل دارم انحنای الت هم دارم...امکان بهبود من هست؟
  • arezou ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    سلام خسته نباشید من تازه ازدواج کردم آلت همسرم خیلی بزرگ هستش ما برای انجام رابطه به مشکل بر خوردیم من عاشق همسرم هستم ولی نمیتونم رابطه ای داشته باشم به دلیل بزرگی آلتش درد شدیدی داره دخول برای من و حتی خونریزی هم میکنم برای حل این مشکل باید چیکار کنیم .با تشکر
  • s.m.m.d. ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    39 6
    با سلام ب شما دکتر عزیز..من یک مرد25ساله هستم..1ساله که متاهل شدم و میل جنسیم خیلی کمه اولایل ازدواج بهتر بودم گاهی میشه2هفته میل ندارم و بعد میل که به سراغم میاد تحریک میشم و چند روز رابطه جنسی دارم و دوباره میلی سراغم نمیاد..دکتر آلتمم خیلی سفت نمیشه قرص تادافیل وآفرودیت و پنتافیل هم اسنفاده می کنم ولی تحریک نمیشم ازدادوهای گیاهی هم استفاده کردم مشکل روحی وروانی و استرس هم ندارم و قصد بچه دار شدن هم داریم و خیلی دیر تحریک میشم و این یک معزل بزرگ برامون شده اگه میشه راهنمایی لازم را بفرمایید.. مشکل کجاست؟چی کار کنم؟به متخصص ک گفتم گفت احتمالا خون رسانی ب آلت ضعیف باشه اگه میشه مشکلم رو حل کنید..
  • مهراب ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    24 4
    سلام اقای دکتر من 18 سالمه وزنم 55 و التم در حالت کشیده 14 سانت میشه وحدودا لاغر..این مشکل داره؟ اگه مشکل دارم راه حلی هم هست؟
  • Maede ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
    52 10
    سلام من یک خانم 20 ساله هستم ک یک ساله ازدواج کردم من قبلا خود ارضایی داشتم و حالا مشکلم اینه ک من موقع رابطه جنسی ارضا میشم ولی هیچ مایعی از من خارج نمیشه و خیلی نگران این موضوعم لطفا راهنماییم کنید
  • جایینو ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
    5 2
    از سایت خوب تان ممنونم ! جالب بود !
  • . ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    0 0
    سلام من در حالت شق،التم به شکم میچسبه،و اگر بخوام به سمت پایین بدم درد میکنه.با این وضعیت چطور میشه دخول کرد؟ ممنون میشم سریع جواب بدین
  • امین ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    7 0
    امین هستم ۲۳ سالمه من زیر پوست آلتم یه چیزی مثل سنگ ریزه دارم وقتی بهش دست میزنم حرکتم میکنه میشه بگین چی هستش نگرانم
  • مینا ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    17 5
    سلام وقتتون بخیر . من ۷ سال هست که ازدواج کردم همسرم از اول تمایل زیادی به رابطه جنسی نداشت رابطه ما از همون اول حدودا ماهی یکی دو بار بود اخیرا من هم دیگه تمایلی ندارم.از نظر هرمونی و جسمی همسرم مشکلی نداره مشکل زود انزالی هم نداره مشکل جدیدی که داره اینه که ۴ ماهه متاسفانه نعوظ کامل نداره اگه قرص بخوره خوب میشه ولی میگه سر درد میشه و نمیخوره .خودش هر دفعه کلی ناراحت میشه و همین که منتظره ببینه این دفعه هم مثل قبل هست یا خوب شده خودش باعث استرس میشه . چند روزه میگه آلتم یه جوریه وقتی فشارش میدم خوبه . از دکتر رفتن هم فراریه ،هرچند چند سال پیش به زور بردمش و آزمایشاتش همه سالم بود دکتر فقط چند تا قرص تقویتی و امپول تستسترون داد که آمپول هارو نزد . امیدوارم کامل توضیح داده باشم .همسرم ۳۰ سالشه و من ۲۷ .کلا حس میکنم اثلا دوست نداره رابطه داشته باشه همین ماهی یه بارم واسه رفع تکلیف در قبال من هست ولی وقتی ازش میپرسم میگه نه دوست دارم نمیدونم چکار کنم دیگه ،لطفا راهنمایی کنید .بسیار ممنونم
  • مرضیه ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    8 2
    سلام من یک دختر ۲۱ ساله هستم قبلا به شدت سرد مزاج بودم ولی افکارمو نسبت به سکس تغییر دادم حدودا ۳ سالی میشه که میل جنسی ام خیلی زیاده و حدودا یک ساله که خود ارضایی میکنم هر روز اونم روزی سه چهار بار .....‌ واقعا ترکش خیلی سخته چاره اش چیه ؟ چیکار باید بکنم .... خواستگار خوب دارم ولی به خاطر شرایط تحصیلی مالی و دغدغه های خودم تا دو سال دیگه نمیخام ازدواج کنم
  • paria ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    4 2
    سلام وقتتون بخیر من خانم ۳۰ ساله هستم چندماهی هست ازدواج کردم . شوهرم علاقه زیادی به برقراری رابطه اورال داره ولی چون حین تحریک واژن من خیس میشه احساس نارضایتی میکنه و از انجام این کار امتنا میکنه و همین باعث فاصله زیاد بین رابطه ما شده و حتی با اینکه خیلی گرم مزاج هست تمایلی به رابطه نشون نمیده ممنون میشم راهنمایی کنید
  • مینا IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 0
    سلام. خانمی هستم ۳۴ ساله، چهارماهه ازدواج کردیم، موقع دخول درد دارم، دکتر هم مراجعه کردم و داروی ضد عفونت برای بنده تجویز کردند. چکار کنم ترس حین دخول در من از بین برود؟ تشکر
  • زهرا LT ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 0
    سلام وقت بخیر من با همسرم رابطه داشتنی ازواژن آلت تناسلی همسرم بی حس میشه میتونید راهنمایی کنید مشکل چیست؟ حدود یک ماه قبل هم عفونت داشتم و دارو میخوردم ولی الان تموم شدن داروهام و فقط هم از واژن رابطه داشتنی این مشکل هست