چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲

الگوی همیشگی زندگی بعضی از افراد انزوای اجتماعی است و آنچه در آنها بسیار مشهود است این است که از تعامل های انسانی ناراحت می شوند.

سلامت نیوز : الگوی همیشگی زندگی بعضی از افراد انزوای اجتماعی است و آنچه در آنها بسیار مشهود است این است که از تعامل های انسانی ناراحت می شوند.

به گزارش سلامت نیوز ، رضا ریش پور، مدرس دانشگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در بسیاری موارد با افرادی برخورد می کنیم که درون گرا هستند و حالت عاطفی آنها کند و محدود است و این افراد را دیگران انسان های نامتعارف، منزوی، و تکرو می دانند.

وی افزود: این افراد بیش تر جذب مشاغل انفرادی می شوند که مستلزم حداقل تماس با دیگران است خیلی از این هاشب کاری را بر کار روز ترجیح می دهند چون دیگر مجبور نخواهند بود با افراد زیادی برخورد داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: این افراد اشخاص سرد و نجوش به نظر می رسد که خویشتن دار و گوشه گیر هستند و هیچ توجهی به اتفاقات روز مره و علایق سایر افراد نشان نمی دهند سوابق شغلی موفقی دارند و گاهی اندیشه های خلاق به ذهن آنها خطور می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاریخچه ی زندگی این افراد نشان می دهد که آنها مبتلا به اختلال شخصیتی هستند که در اصطلاح روانشناسی به آنها اختلال شخصیت اسکیزوفرنی گفته می شود که این اختلال از کودکی آغاز می شود و دیرپاست و درصدی از این افراد به اختلال اسکیزو فرنی مبتلا می شوند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha