سلامت نیوز:  در حالی که معاون پژوهشی پژوهشکده علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر از پوشش بیمه‌ای آنژی پارس داد اما داروخانه‌های معتبر همچنان این دارو را به صورت آزاد به بیماران مبتلا به زخم پای دیابت ارائه می‌دهند.

رامین حشمت در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ماه گذشته در شورای عالی بیمه طرح پوشش بیمه‌ای داروی آنژی پارس ارائه و تصویب شد. همچنین بر اساس اخبار رسیده حدود 10روز پیش این مصوبه ابلاغ شده و یک رونوشت به شرکت‌های تولید کننده این دارو صادر شده است.

معاون پژوهشی پژوهشکده علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: هم اکنون قیمت یک پک آنژی پارس ۶۸ هزارو ۵۰۰ تومان است که شامل یک پماد 30 گرمی و 30عدد کپسول است که با پیگیری‌های انجام شده این دارو هم‌اکنون در فهرست بیمه‌ای قرار گرفته و از این پس مصرف کنندگان تنها 30درصد به عنوان فرانشیز پرداخت می‌کنند.

پیگیری‌ها از داروخانه‌های معتبر مشخص کرد این دارو همچنان به صورت آزاد و بدون پوشش بیمه‌ای به بیماران ارائه می‌شود.

داروی آنژی پارس که حاصل تلاش ۷ ساله محققین کشورمان است در حال حاضر به ۲ صورت کپسول و پماد در دسترس بیمارانی که به زخم پای دیابتی مبتلا می‌شوند قرار دارد که باعث بهبود شرایط محیطی در محل زخم شده و باعث بهبود خون‌رسانی و تشکیل عروق جدید تغذیه کننده اندام  بیمار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha