سلامت نیوز : رئیس بخش جراحی فک و صورت بیمارستان بوعلی گفت: مقالات ارائه شده در عرصه ایمپلنت از سال 1994 تا 2011 را با روشهای خودمان مورد مقایسه قرار دادیم که نتایج نشان داد میزان موفقیت تفاوتی با کشورهای دیگر نیست .

به گزارش سلامت نیوز دکتر فرزین سرکارات رئیس بخش جراحی فک و صورت بیمارستان بوعلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از روش درمانی برای افزایش عرض استخوان تحلیل رفته فک برای اولین بار در سال 1994معرفی شده است گفت: افزایش عرض فک برای اینکه ایمپلنت هایی با قطر مناسب در استخوان فک قرار داده شود انجام می شود.

وی تصریح کرد :در این حوزه تمام مقالات این حوزه از سال 1994 تا سال 2011 را جمع آوری کرده و پس از مقایسه این مقالات، با تکنیک های استفاده شده برای بیماران خود را نیز مورد مقایسه قرار دادیم که نتایج به دست آمده نشان داد که میزان موفقیت های این حوزه در کشور ما با مقالات مورد بررسی یکسان بودند .

دکتر سرکارات با بیان اینکه این روش یکی از روشهای مرسوم است تصریح کرد : بیماران کاندید جایگذاری ایمپلنت که به دلیل تصادفات و صدمات و یا گذشت مدت زمان طولانی از کشیدن دندان عرض کافی استخوان فک ندارند از این روش استفاده میکنند .

وی اظهار کرد : در این روش با استفاده از وسیله ای شبیه اره روی استخوان فک را بریده و با استفاده از چیزل و استئوتوم دیواره های باکال و لینگوال را از هم جدا می کنیم تا به عرض مناسب برای جاگذاری ایمپلنت دست پیدا کنیم و ایمپلنت را در این ناحیه قرار دهیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از این روش به دلیل اینکه از موارد پیوندی مصنوعی کمتر استفاده می شود نسبت به روشهای دیگر در کاهش هزینه ها موثرتر است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha