سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 43965

یك متخصص پوست و مو به شهروندان توصیه كرد برای پیشگیری از بروز حساسیت و بیماری های پوستی، مصرف غذاهای آماده و نیز رستوران های بین راهی را محدود كنند.

سلامت نیوز: یك متخصص پوست و مو به شهروندان توصیه كرد برای پیشگیری از بروز حساسیت و بیماری های پوستی، مصرف غذاهای آماده و نیز رستوران های بین راهی را محدود كنند.

مسعود داوودی در گفت و گو با ایرنا افزود: از آنجا كه در غذاهای رستوران های بین راهی و همچنین غذاهای آماده به مقدار زیادی ادویه استفاده می شود، باید مصرف آن را به دلیل بروز كهیر و اگزما محدود كرد.

وی ادامه داد شهروندان بهتر است در سفر از غذاهای خانگی استفاده كنند و كودكان خود را به مصرف غذاهای خانگی عادت دهند.

داوودی گفت: همچنین از آنجا كه در سفر، افراد بیشتر در فضای باز قرار می گیرند به این منظور برای كاهش آسیب های پوستی باید حتما از كرم های ضد آفتاب استفاده كنند.

این متخصص پوست و مو افزود: در صورتی كه افرد قصد دارند به مناطق جنوبی كشور در ایام تعطیلات نوروز مسافرت كنند ممكن است در این مناطق در معرض گزیدگی حشرات قرار گیرند كه توصیه می شود كسانی كه به نیش حشرات حساسیت دارند، از لباس های مناسب در این مناطق استفاده كنند.

داوودی با بیان اینكه افراد باید بعد از تعریق نیز حتما استحمام كنند، گفت: انجام استحمام بعد از هر گونه تعریق، از بروز بیماری های پوستی از جمله اگزما و قارچ خودداری می كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha