سلامت نیوز: پنجاه و دومین کنگره بین المللی انجمن دندانپزشکی ایران با حضور اساتید مجرب دانشگاهی 19 تا 22 اردیبهشت 91 در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از دبیرخانه پنجاه و دومین کنگره انجمن دندانپزشکی ایران، دکتر محسن امین سبحانی با بیان اینکه فراگیرترین کنگره دندانپزشکی با حدود 3000 شرکت کننده و 8000 بازدیدکننده از نمایشگاه جانبی برگزار می شود، اظهار کرد: در این کنگره موضوعات 12 رشته تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی مطرح خواهد شد و موضوع اصلی آن، آموزش " شکست ها " ، راهبری به سوی "موفقیت" است.

وی ادامه داد: از رشته های مطرح در این کنگره می توان به پروتزهای دندانی، اندودانتیکس(درمان ریشه)، پریودنتیکس(درمان لثه)، رادیولوژی، جراحی فک و صورت، بیماریهای دهان و دندان، آسیب شناسی،ایمپلنت، درمانهای ترمیمی اشاره کرد که تازه های مواد دندانی، نانوتکنولوژی، دندانپزشکی قانونی، اصول مطب داری و ارتباط با بیمار و تکنیک های جدید در این رشته ها مطرح و بحث خواهد شد.

 رئیس پنجاه و دومین کنگره انجمن دندانپزشکی ایران با اشاره به حضور میهمانان خارجی در این کنگره گفت: مهلت ارسال مقالات تا 15 آبان ماه تعیین شده بود و حدود 450 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شد که از این تعداد 90 پوستر و حدود 80 سخنران انتخاب شده اند.

 دکتر امین سبحانی با بیان اینکه 20 تا 30 نفر از اساتید مجرب و توانمند دانشگاه كشور و همچنین اساتیدی از کشورهای ایتالیا، آمریکا، سوئیس و سوئد نیز در رابطه با موضوع اصلی کنگره سخنرانی می کنند، افزود: گروه هدف این کنگره تمامی رشته های دندانپزشکی اعم از متخصصان، دندانپزشکان عمومی، بهداشت کاران دهان و دندان ، تکنسین های پروتزهای دندانی و دانشجویان دندانپزشکی هستند. وی با اشاره به برپایی نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی در حاشیه این کنگره یادآور شد: برای شرکت کنندگان در این کنگره نیز امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha