سلامت نیوز : وزیر بهداشت گفت: نوع خدمات دندانپزشکی بسیار تخصصی است، ولی با این حال این امکان وجود دارد که قیمت تعرفه‌های دندانپزشکی در مطب‌ها در دید مردم قرار گیرد.
 
مرضیه وحید دستجردی در گفت‌وگو با  فارس در ادامه پیگیری نصب تعرفه‌های دندانپزشکی در مطب‌ها اظهار داشت: بنده به معاون درمان وزارت بهداشت مسئله نصب تعرفه‌های دندانپزشکی در مطب‌ها را اعلام کرده‌ام که وی نیز از این مسئله را امکانپذیر دانست.

وی افزود: البته خدمات دندانپزشکی بسیار تخصصی بوده و همسر بنده نیز دندانپزشک است و برخی از انواع ارائه خدمات دندانپزشکی را حتی ما پزشکان نیز متوجه نمی‌شویم چون بسیار تخصصی است و مسلماً مردم عادی که دیگر به هیچ عنوان برای آنان مفهوم نخواهد بود ولی به هر حال نصب تعرفه‌های دندانپزشکی در مطب‌ها برای مردم بهتر است.

به گزارش فارس، چندی قبل مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت پیشنهاد خبرگزاری فارس مبنی بر نصب و در معرض دید قرار دادن هزینه‌های خدمات دندانپزشکی برای بیماران را پیشنهاد خوبی دانست و عنوان کرد که دستور اجرای این پیشنهاد را به معاون درمان برای قرار گرفتن قیمت‌های خدمات دندانپزشکی در مطب‌ها برای مشاهده بیماران صادر می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha