یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 44166

آلبالو یكی از میوه های بسیار خوشمزه و ویتامینه است. تحقیقات جدید نشان می دهند كه آنتی اكسیدان این میوه می تواند به عضلات كمك كند تا سریع تر به حالت اولیه برگردند.

سلامت نیوز: درد مفاصل می تواند بسیار دردناك باشد تا حدی كه گاهی اوقات شما را مجبور می كند به دكتر مراجعه كنید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مشرق، راه های بسیار متفاوتی هستند كه به وسیله آن می توانید خیلی راحت درد مفاصل خود را بهبود ببخشید. شما می توانید از مواد طبیعی یا قرص هایی كه ضرری برای بدن ندارند، استفاده كنید اما باز هم بهترین روش مراجعه به پزشك است.

در اینجا به برخی از كارهایی كه می تواند تا حدی درد شما را تسكین دهد اشاره می شود.
شربت آلبالو:
آلبالو یكی از میوه های بسیار خوشمزه و ویتامینه است. تحقیقات جدید نشان می دهند كه آنتی اكسیدان این میوه می تواند به عضلات كمك كند تا سریع تر به حالت اولیه برگردند. شما می توانید بعد از تمام شدن تمرینات خود، یك لیوان شربت آلبالو بنوشید البته توجه داشته باشید كه این شربت باید طبیعی باشد وگرنه خاصیت اصلی خود را تا حد زیادی از دست می دهد.
برگ لیمو:
به طور كلی لیمو خاصیتی دارد كه به عضلات كمك می كند تا سریع تر بهبود یابند البته این خاصیت بیشتر در برگ لیمو موجود است و شما می توانید از آن در چای نیز استفاده كنید. تحقیقات جدید حاكی از آن است كه لیمو می تواند رگ های خونی را باز كرده و جریان خون را افزایش دهد. بسیاری از متخصصان این ماده را برای دونده ها توصیه كرده اند.

اسید چرب امگا-3:
معمولا بعد از ورزش های سنگین عضلات بدن درد می گیرند و این می تواند نشان از نبود مقدار كافی اسید چرب در بدن باشد. شما می توانید به راحتی با خوردن ماهی و موادی كه این اسید چرب را دارند یا با خوردن روزانه یك قرص امگا-3 درد عضلات بدن را كاهش دهید.

پروبیوتیك ها:
پروبیوتیك ها نیز در كنار خوردن مواد طبیعی می توانند به كاهش درد عضلات بسیار كمك كنند. شما می توانید این قرص ها را تهیه و روزانه یكی از آنها را میل كنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha