30 هزار بازدید سلامت نوروزی به پلمب 324 مکان غیربهداشتی منجر شد

سلامت نیوز : کارشناس مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به 30 هزار بازرسی بهداشتی از اماکن توزیع مواد غذایی در تهران از ارجاع پرونده 2073 امکنه غیرمجاز به دادگاه و پلمب 324 مکان غیربهداشتی خبر داد.
 
به گزارش سلامت نیوز ، قاسم قنبری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آغاز مانور بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند در سراسر کشور و به خصوص تهران اظهار داشت: طی 24 روز اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در تهران و 30 هزار بازرسی کارشناسان بهداشت محیط در جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، 2073 امکنه غیرمجاز به دادگاه و مقامات قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به کشف 9 هزار و 600 کیلوگرم مواد غذایی غیرمجاز از اول اسفند تا چهارشنبه 24 اسفند در پی بازرسی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و برخورد با 142 مورد فروش غیربهداشتی توسط دستفروشان افزود: بسیج سلامت نوروزی با نظارت و بازرسی‌های کارشناسان بهداشت محیط در تهران و سراسر کشور تا 15 اسفند ادامه دارد.

قنبری بیان داشت: مردم در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی می‌توانند با سامانه کشوری الکترونیکی بهداشت محیط وزارت بهداشت با شماره 09678 تماس بگیرند و تهرانی‌ها نیز با تماس با شماره 44143691 که مربوط به ستاد فوریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است شکایت و تخلفات بهداشتی را گزارش کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در تهران از اماکن مهم توزیع مواد غذایی تحت پوشش این دانشگاه در تهران تاکنون 3 بار بازدید به عمل آوردند و این روند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha