سلامت نیوز: محققی گفت: آیین نامه جدید استخدامی از ابتدای فروردین 91 در دانشگاههای علوم پزشکی کشور اجرا می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا،دکتر محمد علی محققی،معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن بیان این مطلب گفت: که در این آیین نامه توجه ویژه‌ای به استان های محروم کشور در زمینه جذب نیروی انسانی شده است.

وی اضافه کرد: آیین نامه جدید نمای مباحث مربوط به دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نظر گرفته شده است که محور عمده این مباحث استخدام نیروهای جدید به عنوان اعضای هیات علمی، ارائه خدمات رفاهی به آنان و کمک به ارتقاء علمی آنها می باشد.

معاون آموزشی اضافه کرد: این آیین نامه سند پر افتخار انقلاب و نظام اسلامی است که کلیه نیازها و مصلحتهای جریان علمی کشور در بحث بهداشت و درمان مد نظر قرار گرفته است.

محققی ادامه داد: براساس این آیین نامه جدید، جذب نیروهای آموزشی و بویژه هیات علمی با نظر اعضای هیأت انسانی دانشگاه ها و براساس اولویت های آموزشی آنها صورت می گیرد و حتی در این آیین نامه روشهای ارتقاء اعضا نیز مورد بازنگری قرار گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در این آیین نامه شرایطی برای تسهیل در ارتقاء اعضای هیات علمی فراهم شده است که دغدغه اصلی این قشر زحمت کش برای خدمات مطلوب آموزشی کاهش می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha