نایب‌رئیس فراکسیون محیط‌زیست و توسعه‌پایدار مجلس، با بیان این که حفظ محیط‌زیست کشور در گرو عملکرد و اقدامات مردم است، گفت: روز طبیعت یکی از زیباترین و بهترین روزها برای آشتی مردم کشور به‌ویژه مردم تهران با طبیعت و محیط‌زیست است.

سلامت نیوز : نایب‌رئیس فراکسیون محیط‌زیست و توسعه‌پایدار مجلس، با بیان این که حفظ محیط‌زیست کشور در گرو عملکرد و اقدامات مردم است، گفت: روز طبیعت یکی از زیباترین و بهترین روزها برای آشتی مردم کشور به‌ویژه مردم تهران با طبیعت و محیط‌زیست است.

محسن نریمان با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ فروردین ( روز طبیعت)، افزود: روز طبیعت یکی از زیباترین و بهترین روزها برای آشتی مردم کشور به‌ویژه مردم تهران با طبیعت و محیط‌زیست است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، با ابراز تأسف به‌علت آسیب رسیدن به محیط‌زیست در روز ۱۳ فروردین، گفت: آسیب رساندن به طبیعت از سوی مردم علت‌های زیادی دارد که نبود فرهنگ استفاده از طبیعت و کمبود اماکن تفریحی مناسب از مهم‌ترین موارد این موضوع است.

وی با اشاره به نقش پررنگ رسانه گروهی در کاهش آسیب‌های پیرامون محیط‌زیست در روز طبیعت، افزود: رسانه گروهی باید با برنامه‌ریزی و فرهنگسازی مردم را از تخریب مراتع و طبیعت پیرامون خود منع کنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس هشتم، با بیان این که حفظ محیط‌زیست کشور در گرو عملکرد و اقدامات مردم است، یاد‌آور شد: این فرهنگ باید در میان مردم جا بیفتد که آسیب رساندن به محیط‌زیست و طبیعت آسیب رساندن به سلامت انسان است.
منبع:ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha