سلامت نیوز: باهنر در پاسخ به تذکر نادران درباره اعلام وصول استیضاح وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی با تأکید بر اینکه اسیتضاح با ۲۰ امضا به هیأت رئیسه ارسال شده است گفت: در جلسه آینده طرح استیضاح را اعلام وصول خواهیم کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، الیاس نادران در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۵ فروردین) در تذکر ماده ۲۱۹ و ۲۲۰ آئین نامه افزود: این مواد ناظر به استیضاح وزیر یا هیأت وزیران است؛ مستحضر هستید که در آخرین جلسه سال گذشته تعدادی امضاء برای استیضاح وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی به دلیل انتصاب آقای مرتضوی تهیه شد تا به هیأت رئیسه تقدیم شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ادامه داد: آن زمان اعلام کردید که چون انتصاب آقای مرتضوی هنوز در حد پیشگویی است و باید منتظر اقدام آقای وزیر بود اقدامی صورت نگرفت اما امروز مجدداً با توجه به اینکه انتصاب صورت گرفته امضاها تجدید شده و با ۱۸ امضا طرح امضا به هیأت رئیسه تقدیم شد.

وی یادآور شد: در ساعات اولیه جلسه امروز رئیس مجلس اعلام کرد که استیضاح وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی اعلام وصول خواهد شد، با توجه به اینکه مسئولیت آقای مرتضوی در کوتاه و بلند مدت برای کشور عوارض به دنبال خواهد داشت استدعای ما این است تا طرح امروز اعلام وصول شود تا زودتر مجلس راجع به این موضوع تصمیم گیری کند.

باهنر که ریاست دقایق پایانی جلسه علنی امروز را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر نادران گفت: همانطور که اعلام کردید استیضاح امروز به طور رسمی با ۲۰ امضاء اعلام وصول شد اما از آنجا که طبق ماده ۲۲۰ آئین نامه داخلی مجلس اجازه داریم همان جلسه یا جلسه بعد استیضاح را اعلام وصول کنیم اجازه دهید ما از این حق هیأت رئیسه استفاده کرده و فردا استیضاح را اعلام وصول کنیم./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha