دكتر لاریجانی با تكیه بر همدلی و همكاری اساتید، دانشجویان و كاركنان در سال جدید بر توسعه و ارتقاء دانشگاه و رفع چالش های مختلف در حوزه های گوناگون در سال جدید تاكید كرد

سلامت نیوز : به گزارش سلامت نیوز ، با بیان برنامه های دانشگاه در سال 1391 گفت: در سال جدید در بخش بیمارستانی افزایش كیفیت خدمات بیمارستانی را به طور جدی در دستور كار داریم. همچنین توجه به رضایتمندی بیماران و ساماندهی سخت افزاری و نرم افزاری نیز از سال آینده در دستور كار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: امیدواریم با چارچوبی نوین بحث پزشك خانواده را نیز دنبال نماییم ضمن آنكه مسئولیت بزرگ آموزش پزشك خانواده را با همكاری دانشگاه های علوم پزشكی سراسر كشور در دستور كار داریم و چارچوب های آن نیز آماده سازی شده است.رئیس دانشگاه از ارائه دوره آموزش تخصصی سالمندی در سال جدید خبر داد و یادآور شد: متناسب با رشته های گوناگون، توسعه دانشكده های مختلف مانند دانشكده مجازی، بین رشته ای و یا تغذیه نیز اجرایی سازی می شود. همچنین امیدواریم این دانشكده ها به صورت فعال در چند ماه نخست سال، فعالیت خود را به صورت گسترش یافته ای آغاز نمایند.

دكتر لاریجانی با بیان اینكه دانشگاه در نظر دارد تا خدمات خود را از طریق متدهای مجازی گسترش دهد، خاطر نشان كرد: دانشكده مجازی و بین رشته ای و حتی دانشكده هایی كه قبلا فعال بودند مانند دانشكده فناوریهای نوین بسیاری از آموزش های خود را در سال جدید از طریق ارتباط با شبكه های مختلف مجازی و یا غیر مجازی به صورت بین رشته ای ارائه می دهند و امیدواریم با توجه به قراردادهای دانشگاه در سال آتی دانشگاه بین الملل علوم پزشكی تهران نیز بتواند به صورت وسیعی فعالیت خود را گسترش دهد.
وی سال جدید را به تمامی همكاران گروه پزشكی كه سالی پرتلاشی را سپری كردند و به موفقیت هایی نیز دست یافتند تبریك گفت و افزود: بسیار ارزشمند است كه توانستند سال 90 را با كسب موفقیت هایی در آموزش، پژوهش و ارائه خدمات سپری نماید و امیدوارم بتوانیم مسیر توفیقات دانشگاه را در بخش های مختلف دنبال نماییم.
رئیس دانشگاه در پایان در ارتباط با تحقق شعار سال 1391 كه با نظر مقام معظم رهبری به عنوان سال " تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی" نامیده شده است گفت: دانشگاه علوم پزشكی تهران مركز آموزشی بزرگ و سرآمد دانشگاه های كشور است و به نظرم در ارتباط با تحقق شعار سال 1391 نیز وظیفه مضاعفی بر عهده خواهد داشت. در حوزه سلامت و بطور مشخص در دانشگاه اساتید، دانشجویان و كاركنان حوزه سلامت می توانند در زمینه تولید داروها و تجهیزات پزشكی قدم های موثری را در این زمینه بردارند و با تكیه بر كار و استعداد ایرانی و تولید محصولات ایرانی از وابستگی در این زمینه نیز بكاهند. وی اضافه كرد استفاده از توان سرمایه ای ایرانیان در پروژه های سلامت در قالب كمك های خیرین و حتی سرمایه گذاری در بخش سلامت می تواند در جهت تحقق شعار امسال بطور موثری ایفای نقش نماید و من تصور می كنم با وجود داشتن اساتید، كاركنان و دانشجویان برجسته می توان موفقیت های بهتری را در آینده دانشگاه و نظام سلامت رصد كرد و موفق تر از گذشته جلو رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha