سلامت نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از ارسال نامه سه نفر از نمایندگان درباره سئوال از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به هیات رئیسه خبر داد.

علیرضا محجوب در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: بنده، مسعود پزشکیان و نادر قاضی‌پور در نامه‌ای سئوالاتی را مطرح، تنظیم و به هیات رئیسه تقدیم کردیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، درباره هدف این نمایندگان از طرح این نامه بیان کرد: جزییات این موضوع باید کاملا تشریح شود و معتقدیم که تغییرات پیاپی در سازمان تامین اجتماعی زیان‌های جبران‌ناپذیری به سرمایه بیمه‌شدگان خواهد زد.

وی ادامه داد: قاعدتا اقدام مجلس در جهت صیانت از این سرمایه‌های مردم است و نیز سئوال بر این اساس باید مطرح شود.

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از انتشار خبر انتصاب مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی به دلیل آنکه معتقد بودند پرونده قضایی وی درباره بحث کهریزک همچنان در قوه قضائیه مفتوح است و مرتضوی تخصص و تجربه لازم برای تصدی پست ریاست سازمان تامین اجتماعی را ندارد در تذکری به رئیس جمهور نسبت به این انتصاب تذکر دادند و طی جلساتی توصیه کردند مرتضوی از این پست کناره گیری کند و یا وزیر کار تصمیم خود را تغییر دهد.

این نمایندگان همچنین تاکید کرده بودند در صورت اصرار وزیر کار بر تصمیم خود وی را استیضاح خواهند کرد. بر این اساس ۲۰ نفر از نمایندگان طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را به هیات رئیسه تقدیم کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha