سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ بروز از هم‌گسیختگی و بی‌عدالتی را از تبعات تعیین نکردن تعرفه پزشکی خواند و گفت: هم‌اکنون تنها راه جلوگیری از تلاطم هزینه‌های پزشکی٬ اعلام تعرفه واقعی بخش درمان از سوی وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش پزشکی است.

محمدجواد نظری‌مهر در گفت‌وگو با خانه ملت٬ با انتقاد از تعیین نکردن تعرفه حوزه درمان کشور از سوی وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی٬ افزود: متأسفانه هیچ اراده‌ای در دولت برای تعیین تعرفه پزشکی وجود ندارد.

نماینده مردم کردکوی٬ بندر گز و بندر ترکمن در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان این که هم‌اکنون مردم  و تمام بخش‌های درمانی از نبود تعرفه مشخص ناراضی هستند٬ گفت: متأسفانه تعیین نکردن تعرفه پزشکی موجب بروز سوء استفاده‌های بسیاری از سوی افراد سودجو شده است.

وی بروز از هم‌گسیختگی و بی‌عدالتی را از تبعات تعیین نکردن تعرفه پزشکی خواند و یاد‌آور شد: به طور حتم تعیین نکردن هزینه درمان٬ افزایش  و تلاطم تعرفه‌های پزشکی را به‌دنبال دارد.

این نماینده مجلس هشتم٬ با تأکید بر این که موضوع تعیین تعرفه پزشکی به صورت خیلی ساده و آسان می‌تواند انجام شود٬ تصریح کرد: متأسفانه افرادی چه در بدنه دولت و چه در خارج٬ تعیین تعرفه درمانی را به ضرر خود می‌داند از این‌رو برای تعیین نشدن هزینه این بخش تلاش می‌کنند.

نظری‌مهر با بیان این که تعرفه‌های بخش درمان کشور به طور کامل مشخص است٬ گفت: هم‌اکنون میزان هزینه مصرف شده برای کارهای پزشکی مانند عمل‌های جراحی٬ قیمت‌ محصولات پزشکی و خدمات پزشکی به صورت استاندارد و حرفه‌ای معلوم است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم٬ با اعلام این که تنها راه حل از هم گسیختگی هزینه پزشکی٬ اعلام تعرفه واقعی بخش درمان است٬ افزود: کمیسیون بهداشت و درمان تمام تلاش خود را برای تعیین تعرفه جدید سال ۹۱ انجام می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha