پیاده روی بیش از ۷ هزار نفر از سالمندان پایتخت در نخستین روز از هفته سلامت به همراه وزیر بهداشت و وزیر ورزش و جوانان در بوستان ولایت با حاشیه‌های جالبی همراه بود

سلامت نیوز : به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ ایستگاه رادیو سلامت در مسیر پیاده روی مستقر شده بود و به طور زنده با سالمندان و مسئولانی که در همایش شرکت می‌کردند به گفت‌وگو می‌پرداخت.

*وزیر بهداشت هم در پایان پیاده‌‌روی ‌در این ایستگاه رادیویی حضور یافت و برای دقایقی سخنان وزیر از رادیو سلامت به صورت زنده  پخش شد.

* سالمندان عضو خانه‌‌های سلامت شهرداری‌های مناطق مختلف تهران با کاور شهرداری در این همایش پیاده‌روی شرکت کرده بودند.

* پیرترین عضو شرکت‌کننده در این پیاده‌روی هاجر دودله با ۱۰۴ سال سن بود که وزیر بهداشت و وزیر جوانان به طور مشترک از او تقدیر کرده و به او و ۲ نفر همراه هزینه سفر مشهد مقدس را هدیه کردند.

*زنان، اکثریت جمعیت سالمندی که برای پیاده‌روی آمده بودند را  تشکیل می‌دادند گویی فقط زنان به سن سالمندی می‌رسند یا شور مشارکت در زنان بیشتر از مردان است.

* خانمی ۷۰ ساله عصا به دست با موتور در همایش پیاده‌روی شرکت کرده بود که در پایان مسیر از موتور پیاده شد و چند قدمی دیگران را همراهی کرد.

* علی شیرخدا به عنوان نماد سالمند و مرشد پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای در همایش پیاده‌روی سالمندان شرکت کرده و لحظاتی را هم به اجرای اشعار زورخانه‌ای پرداخت.

* حسن امامی رضوی، معاون درمان وزیر بهداشت، حسن آقاجانی مشاور وزیر بهداشت و برخی دیگر از مدیران با لباس‌های ورزشی به همراه وزیر بهداشت در همایش پیاده‌روی سالمندان، پیاده‌روی و ورزش کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha